404
Cestovateľský blog
23.07.2014 - 00:38
6
101
2483

Videohron, júl 2014

Ako sme už avizovali, chystáme videofilm Hron od prameňa po ústie, ktorého ambíciou je prilákať na našu najnavštevovanejšiu rieku ďalšich adeptov vodnej turistiky, najmä zo zahraničia. 
Dnes vám ponúkame zostrih záberov na Hron.


Novinky na Hrone? Napr. vynovená lodenica s upraveným okolím v Hliníku nad Hronom. Pristaňte, dajte si pivo či kofolu, príp. prenocujte.


Ččo ... čo to je ??!!
Sekvenčným snímaním sa mi podarilo mojím Canonom zachytiť priebeh nedobrovoľného kúpania pod skalou Kráľovná pri Medzibrode. Prúd totiž melie lode rovno pod skalu. Skúsenejší natočia s predstihom špičku lode od skaly, neskúsení sa kúpu, prizerajúci dav sa teší.


Óóóóó !!


Áááááá !!


Úúúúú!!


Ééééj, bisťu!


Leto kulminuje, kempy vítajú davy vodychtivých turistov, vzduch má príjemných 30, voda 16.


Rieka je plná urastených slovenských a českých junákov


a (d)riečnych víl.

Ak Vás zaujíma priebeh filmovania horného úseku Hrona na jeseň 2012, kliknite SEM.

Comments

Pridať nový komentár

Všetko najlepšie k meninám, vznešený Veľký imperátor Vladimír!

Pozdrav z ďalekého Japonska Našu Vznešenosť prekvapil a potešil. Ďakujeme, ó Veľký Samuraj Ginosaji, ostrím svojho meča dotýkajúci sa hviezd.
                                                                                                    都想拥有


Óooo Veľký imperátor Vladimír! Verím, že veľkého Samuraja Ginosajiho z ďalekého Japonska Tvoj čínsky pozdrav hlboko potešil, takže hviezdy skvejúce sa na ostrí jeho katany, dnes večer zažiaria ešte jasnejšie! :)

Inak opäť jedna príjemná reportáž ;)

S údivom zisťujeme, že niektorí naši poddaní nerozumejú mandarínskej čínštine, preto prinášame preklad pozdravu do starej japončiny z obdobia cisára Uši-mi-sako:

                                                    市香澄町の市民会館で)

Moja neznalosť sa pred Tebou skláňa, ó Veľký Vladimír! Túži prebývať aspoň v tieni Tvojej multilingválnosti :)

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
107
Počet nazbieraných
7, 380

Bývam pri Nitre na okraji strašidelného pohoria Tribeč. Som dlhoročný splavovač riek, jazier a morí. Okrem toho sem-tam vydávam knihy.

Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť