Články v kategórii Kope vás múza

0
0
19
Kontakt (Pilot 369 - trailer; sci-fi triler už v predaji) „Misia pokračuje ďalej podľa plánu. Nadviaž kontakt!" stručná a jasná správa na holograme mi dáva najavo, čo mám robiť. Zasúvam polykryštalickú bariéru do podlahy riadiacej paluby a odkrývam celý priestor sekcie gravitačného reaktora.…
0
7
19
Rudo má automobil. Keby sme to chceli povedať pekne po slovensky, povieme, že Rudo vlastní samohyb – a tu sa dostávame na kameň úrazu lebo v reálnom svete žiadne auto samohybom nie je. Auto totiž treba tak ako ľudské bytosti kŕmiť, keďže ako vieme, zadarmo ani kura nehrabe. Rudovo auto teda žerie,…
2
62
169
Milí čitatelia Enigmablogu, keďže som nedávno nastúpila na materskú ževrajdovolenku a moji kolegovia vyjadrili smútok z toho, že už im teraz nebudú chodiť isté pasívne-agresívne maily, ktoré síce pasívne-agresívne občas boli, ale na počudovanie im určitým zvráteným spôsobom spríjemňovali deň,…
0
56
164
Časová porucha (Pilot 369 - trailer; sci-fi triler už v predaji)  Potom, ako bol predposledný prorok z Abrahámovej pokrvnej línie [1], Ježiš Kristus, na základe rozsudku rímskeho prefekta Piláta Pontského, popravený na kríži, musela jeho jediná ženská spoločníčka, Mária Magdaléna, opustiť spolu s…
0
94
417
Bod NULA (Pilot 369 - trailer; sci-fi triler už v predaji) Pred vstupom do apartmánového domu, kde bývam, dvíham zo zeme pohľadnicu, s adresátom Hans Kluge, ležiacu na zemi pod mojou poštovou schránkou, z ktorej zrejme vypadla po nedbalom vložení. Do svojho apartmánu vstupujem so zrakom upretým na…
0
39
65
(Marienke) Vonku je tak strašne cukrovo že si radšej ani neosladím kávu   Možno je dobré aspoň z času načas nechať veci také aké sú bez prísad naakumulovaných túžob a samodruhých špekulácií   Možno je dobré začať občas znovu pri horkej káve