Články v kategórii Cestovateľský blog

0
118
188
  Benátska lagúna - jeden z najkrajších kútov Talianska - skrýva okrem najznámejšieho ostrova - Benátok aj ďalšie poklady. Chodím ich so svojimi priateľmi objavovať opakovane.  Program si organizujeme sami: na vypožičanej lodi, ktorú si riadime sami. (Nepotrebujete na to nijaké kapitánske skúšky…
1
87
1897
V júni 2020 som mala tú česť stať sa administrátorkou Lexus Klubu Slovakia. Stala som sa tak 5 - tym členom, ktorý sa začal aktívne zapájať v slovenskej Lexus komunite. Hneď ako som sa stala jedným z vedúcich článkov skupiny, som sa rozhodla pre pár zmien, ktoré by klub mohli obohatiť. Prvým z nich…
3
148
2216
Dni 11.07 - 12.07.2020 (sobota a nedeľa) sa na Pezinskej Babe uskutočnili preteky - Medzinárodná jazda automobilov do vrchu BABA 2020. Oficiálna registrácia automobilov začala už v piatok od 9:00 hodiny ráno. Na naše prekvapenie sa nám objavili vozidlá značky Subaru či Hondy, ktoré pred dvoma rokmi…
0
85
830
Nový motivačný projekt - Inšpiruj sa - ponúka čitateľom rozhovory s ľuďmi z rôznych profesijných oblastí. Slúži ako inšpirácia pre ostatných, že sny sa dajú plniť iba treba pre ne bojovať a byť presvedčený o svojej vnútornej sile a schopnostiach. Lietanie je skutočne nádherný koníček a životné…
2
144
1548
V sobotu, 27.06.2020, sa v Prahe uskutočnil dlho očakávaný zraz Lexus klubu Českej republiky. Samozrejme boli pozvaní aj slovenskí členovia a my sme si nenechali ujsť túto jedinečnú príležitosť. Z Bratislavy sme vyrazili ráno, približne o 8 hodine. Čakala nás dlhá cesta, dopravné obmedzenia na…