0
(0)
Left
Center
Knižka o pocitoch

Deti často nevedia pomenovať a pochopiť svoje emócie.

Takéto pocity potom ťažšie zvládajú.

Táto knižka pomôže deťom pochopiť, pomenovať a lepšie zvládať svoje emócie.

Samo, Katka a ich rodičia sa dostávajú do bežných situácií, v ktorých sa ich pocity pomenovávajú a vysvetľujú.

EAN
9788081330650
Počet strán
48
Formát knihy
251x278 mm
Pre deti od (rokov)
5
Väzba knihy
tvrdá
Weight
488 g
Right
9,00 €
Zamknúť kúpu knihy
Off

Pridať nový komentár

Náš bestseller

šťastný, mrzutý, nervózny, plachý...
nahnevaný, žiarlivý, smutný, urazený...

Pocity. Stále niečo cítime.

Táto knižka je o tom, čo cíti Samo a Katka a možno čoskoro zistíš, že je aj o tom, čo cítiš ty.

Recenzia

13

Eva PreložníkováEVA PRELOŽNÍKOVÁ, skúsená prekladateľka a odborníčka na anglickú a americkú detskú literatúru, získala za preklad knižky R. Dahla: Žirafa, Pelly a ja medzinárodnú cenu za kvalitu prekladu – diplom Čestnej listiny IBBY (Medzinárodná únia pre detskú knihu).

Cena sa udeľuje sa každé dva roky autorom, ilustrátorom a prekladateľom za jednu z najlepších detských kníh vydaných v danej krajine za posledné dva roky.

Toto ocenenie získal aj Otakar Kořínek za preklad Pána prsteňov I.-III. 

Eva Preložníková v Múzeu Roalda Dahla v Great Missendene.

Amanda McCardieAmanda McCardie študovala na Univerzite v Oxforde, pracovala ako učiteľka v materskej škole. Skúma správanie detí a vývin dieťaťa v rámci výskumných programov. Je autorkou viacerých kníh pre deti, kniha The Frog Ballet získala cenu Britskej asociácie čitateľov. 

Hodnotenie knihy

Načítavam hodnotenie knihy...

Knihy, ktoré by sa Vám mohli páčiť

Odber noviniek

Prihláste sa na odber noviniek a nezmeškajte tak informácie o našich nových knihách, či atraktívnych zľavách.

email_submit
Súhlasím so spracovaním osobných údajov