2874
Kope vás múza

Tajomstvo starého domu

V malebnom mestečku,ktoré sa volá Neuchātel vo Švajčiarsku hneď na okraji,stojí starý dom,ale i napriek tomu stále zachovali.Dlhé roky opustené strážiac mestečko bez majiteľa pomaličky chátrajúci kráčajúc po boku času.Až jedného dňa sa do domu nasťahovala milá rodinka.Otec Hans,mať Ruth a synček Thomas.V novom dome začali svoj nový život.No Thomas nebol nadšený,pretože svojích kamarátov už nikdy neuvidí a v tomto mestečku nikoho nepozná.Bude preňho ťažké si na nové prostredie zvyknúť.Postupom času sa starý dom menil na niečo nové.Začal mládnuť.Raz keď chlapcovi rodičia odišli do práce a Thomas zostal doma sám, keďže boli školské prázdniny.Rozhodol sa dom preskúmať.Začal samozrejme povalou, keďže práve tam sa začínajú tajomstvá.Povala tohto domu bola plná starých vecí,ktoré majú svoj príbeh.Povalu pokrývalo toľko prachu.Dávno tu nik nebol,pomyslel si Thomas.Zrazu si všimol starej skryni na ktorej ležala akási kniha.Tiež na nej bolo niekoľko vrstiev prachu.Chlapec knihu vzal a očistil od prachu.Otvoril ju a všimol si,že jej stránky sú prázdne.Zvláštne,pomyslel si.Nie sú v nej žiadné slová.Len prázdne stránky.Načo je takáto kniha.Vzal ju a šiel s ňou dolu do svojej izby.Aby ju mohol preskúmať.Ked si ju v izbe opäť prezeral,tak si všimol,že na prázdnych stránkach sa zjavovali postupne písmenka.Začali sa tvoriť vety akéhosi príbehu.Thomas si tento príbeh začal čítať.Zaujal ho.Thomas zbožňuje príbehy.Najviac tie,ktoré ukrývajú tajomstvá.Thomas sa ponoril do príbehu plný tajomstiev.

Comments

Pridať nový komentár

Prečítala som si ďakujem za ozaj krasne slova napísane tie slova sú tvojej knihe tak ti možem jedine Gratulujem ti moc zo ❤️

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
23
Počet nazbieraných
1, 270

Amatérský básnik,spisovateľ a textár

Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť