0
(0)
Left
Center
Zvládnem to!
EAN
9788081330971
Počet strán
32
Formát knihy
220x220 mm
Väzba knihy
tvrdá
Weight
294 g
Right
6,90 €
Zamknúť kúpu knihy
Off

Pridať nový komentár

Katka je školáčka, v škole sa jej darí a má veľa kamarátov a kamarátok. Lenže, tak ako každé dieťa, aj ona sa občas ocitne v ťažkej situácii doma či v škole. Niekedy sa skrátka veci nevyvíjajú tak, ako by sa jej to páčilo.

V tomto príbehu deti uvidia, ako sa takéto situácie dajú riešiť. Katka sa nevie načas vychystať do školy, nerada číta pred spolužiakmi, bojí sa výsmechu a má strach z neúspechu. 

Prostredníctvom Katkiných zážitkov deti pochopia, že je dôležité stanoviť si cieľ, veriť vo svoje schopnosti a poučiť sa z neúspechu. Nenápadne sa zoznámia s technikami ako povzbudivá vnútorná reč, vizualizácia problému, vnímanie prítomnej chvíľky (mindfulness) a riadené odvádzanie pozornosti. 

Ocino naučí večer Katku jednoduché uvoľňovacie cvičenie, po ktorom sa jej myseľ upokojí a ona krásne zaspí. 

51

Niels Van Hove sa po náročnom období svojej kariéry stal akreditovaným koučom v oblasti mentálnej odolnosti a v súčasnosti pomáha ľuďom dostať zo seba to najlepšie. Je autorom knihy “Building Mental Toughness: Practical help to be yourself at your best.“ Žije v Melbourne so svojou manželkou a dvoma dcérami.

Webstránka autora: mentaltoughness.online

Hodnotenie knihy

Načítavam hodnotenie knihy...

Knihy, ktoré by sa Vám mohli páčiť

Odber noviniek

Prihláste sa na odber noviniek a nezmeškajte tak informácie o našich nových knihách, či atraktívnych zľavách.

email_submit
Súhlasím so spracovaním osobných údajov