0
(0)
Left
Novinka
Center
Čo cítim keď... ? kniha aktivít
EAN
9788081331060
Počet strán
32
Formát knihy
245x295 mm
Pre deti od (rokov)
5
Väzba knihy
mäkká
Weight
334 g
Right
10,00 €
Zamknúť kúpu knihy
Off

Pridať nový komentár

Hnev, strach, radosť, žiarlivosť, smútok, hrdosť, plachosť...

Ako sa cítim, keď sa hnevám a ako sa prestať hnevať? Ako zahnať smútok? Prečo sa tak hanbím? Pomáha niečo proti strachu? Čo je to hrdosť? Ako upokojiť rozbúšené srdce?

Hravé aktivity pre deti o ľudských emóciách. Obrázky, bludiská a nálepky pomôžu deťom rozpoznať, pomenovať a lepšie si poradiť so základnými emóciami. Zahrajú si pritom aj otáčacie koleso, pexeso a nebo-peklo.

12

Stephanie Couturier

Stephanie Couturier 

Vo svojej súkromnej praxi v Paríži rozvíja psychomotoriku detí s cieľom podporiť harmóniu ich osobnosti z hľadiska fyzického, psychického a spoločenského. Pomáha rozvíjať ich potenciál, uvoľňovať ich vnútorné napätie, zmierňovať ich strach a tým zvýšiť ich sebadôveru.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Maureen Poignonec

Maurèen Poignonec

Táto mladá francúzska ilustrátorka študovala ilustráciu na Lycée des Arts Graphiques Corvisart v Paríži. Jej ilustrácie sú súčasťou viacerých detských kníh od renomovaných francúzskych vydavateľstiev.

Hodnotenie knihy

Načítavam hodnotenie knihy...

Knihy, ktoré by sa Vám mohli páčiť

Odber noviniek

Prihláste sa na odber noviniek a nezmeškajte tak informácie o našich nových knihách, či atraktívnych zľavách.

email_submit
Súhlasím so spracovaním osobných údajov