100.0000
(1)
Left
Novinka
Center
Čo cítim keď... ?
EAN
9788081331015
Počet strán
32
Formát knihy
245x295 mm
Pre deti od (rokov)
5
Väzba knihy
tvrdá
Weight
565 g
Right
12,50 €
Zamknúť kúpu knihy
Off

Hodnotenie

Pridať nový komentár

5

Výborná knižka s krásnymi ilustráciami. Deti hľadajú na každej strane malú príšerku, ktorá zakaždým symbolizuje inú emóciu. Pri každej emócii je aj rada, ako túto emóciu zvládnuť. Myslím si, že deti sa ľahko identifikujú s hlavnou postavou Simonkou, lebo určite zažívajú podobné situácie a emócie ako ona. Odporúčam všetkým rodičom, ktorí chcú pomôcť svojim deťom zorientovať sa vo svete pocitov a lepšie ich pochopiť.

Simonka je citlivé dievča, ľahko vníma, čo sa deje okolo a silno na to reaguje. Keď sa jej darí, prežíva radosť a je na seba hrdá. Keď sa s ňou kamarátky nechcú hrať, hnevá sa. Bojí sa zaspať a pred cudzími ľuďmi je nesmelá. Niekedy žiarli na sestru a je smutná, keď sa kamarátka odsťahuje.. 

Tento týždeň prežíva Simonka toľko rôznych emócií:
hnev, strach, radosť, žiarlivosť, smútok, hrdosť, plachosť...

V každom Simonkinom príbehu deti hľadajú malú farebnú príšerku, až nájdu sedem emócií. Naučia sa každú z nich pomenovať a pochopia, čo vlastne znamená. Uvedomia si, kedy pociťujú radosť a hrdosť, a ako sa dá zmierniť strach alebo hnev.

11

Stephanie Couturier

Stephanie Couturier 

Vo svojej súkromnej praxi v Paríži rozvíja psychomotoriku detí s cieľom podporiť harmóniu ich osobnosti z hľadiska fyzického, psychického a spoločenského. Pomáha rozvíjať ich potenciál, uvoľňovať ich vnútorné napätie, zmierňovať ich strach a tým zvýšiť ich sebadôveru.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Maureen Poignonec

Maurèen Poignonec

Táto mladá francúzska ilustrátorka študovala ilustráciu na Lycée des Arts Graphiques Corvisart v Paríži. Jej ilustrácie sú súčasťou viacerých detských kníh od renomovaných francúzskych vydavateľstiev.

Hodnotenie knihy

Načítavam hodnotenie knihy...

Knihy, ktoré by sa Vám mohli páčiť

Odber noviniek

Prihláste sa na odber noviniek a nezmeškajte tak informácie o našich nových knihách, či atraktívnych zľavách.

email_submit
Súhlasím so spracovaním osobných údajov