Comments

Pridať nový komentár

Dielo je dokončené.

-vp-

Vlado, oceňujem tvoje dielo. Fotky a reportáž sa naozaj podarili. No aby som trošku zjemnila romantiku príspevku - ovady, komáre a všakovaký iný otravný hmyz, ktorý ani neviem pomenovať, a ktorý nám na Morave robil nepretržitú spoločnosť ma priviedol k úvahe, že keby sa Morava dala z tohto trojriečia vypustiť, ochotne by som na to pristala... Ináč bolo všetko, ako má byť - voda, príjemná spoločnosť a štipka adrenalínu.

My hinduisti sa na to dívame ináč : aj ovad je božie stvorenie, nech si dopraje.

Super reportáž - ako ostatne u Teba vždy ;) Trochu mi to pripomenulo "výlety" do terénu, keď som ešte bola na škole. Môžem potvrdiť, v povodí Moravy je komárov dosť ;)

A... ja som žena, navyše ešte aj blondína (síce narodená ešte za socíku, ale pamätám ho...diny), tak na čo boli tie strielne stupňovité? :)

Paráda ! Z tvojich fotiek i textu vždy dýcha predovšetkým pohoda, dobrá nálada, ale i jemná a kultivovaná irónia. To všetko je namiešané v tom akurátnom pomere, takže výsledkom je vždy "bašta" pre vodákove i nevodákove oči i dušu. Jednoznačne ste si túto akciu všetci užívali.

                                                                      Ivan

Predstav si, že by boli steny hladké a nepriateľ by trafil do lievika.
P.S. Za tým otvorom je hlava vojačika (s guľometom).

(Ďakujem za pochvalu, od suchozemcov teší dvojnásobne.)

Andrea by dodala: "Naozaj všetci, vrátane hmyzu".

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
107
Počet nazbieraných
7, 635

Bývam pri Nitre na okraji strašidelného pohoria Tribeč. Som dlhoročný splavovač riek, jazier a morí. Okrem toho sem-tam vydávam knihy.

Všetky príspevky od autora