Comments

Pridať nový komentár

A autentické :D

Ďakujem.

 

Zvlášť oceňujem írečité slovenské slová ako "pľance" a "kuťko" Je to veľmi milé.

 

A obrázok je priam vynikajúci. najmä autentické stvárnenie psíka.

Hlavne kuťko je írečito slovenské :D

 

Tak na nepriamu žiadosť podmetu pridávam i ilustráciu.

vďaka za milé slová. A áno, ono to je naozaj inšpirované pravdivým životným príbehom :D Čo sa týka humoru, tomu psovi asi až tak humorne nebolo, ale tak čo by sme sa nezasmiali na jeho účet, že?

A Klimo, jasné, slnečné erupcie musia byť, bez nich by to nešlo ;)

zlaté, milé a kvalitné :))

Perfektne napisane, nasmiala som sa :D

Pravdivý životný príbeh plný humoru, emócií a slnečných erupcií :)

Fakt ďakujem, Zuzi! :)

Možno by si zaslúžila aj uverejnenie do nejakej detskej pulikácie - časopisu! Páčila sa mi.

veľmi ma teší, že sa Ti to páči. Detské časopisy som neskúšala, neviem, ako to tam funguje. Možno keď raz nebudem vedieť, čo od dobroty, dačo skúsim. Inak, tých zvieratkových mám viac. Len si to veľmi neviem predstaviť v časopise. A ono je to aj tak koncipované tak trochu skôr pre dospelých. Ale niektoré by možno zvládli aj deti. Každopádne, vďaka za milé slová a že si sa pristavil. :)

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
54
Počet nazbieraných
5, 582
Všetky príspevky od autora