229
Kope vás múza
09.08.2006 - 14:12
11
207
2336

z dennika

vies co chcem?

chcem sa prebudit vedla teba...

...aby prve co videli moje oci, boli tvoje oci...

...aby prve co urobili moje pery bolo, ze sa dotknu tvojich pier...

...a aby prve co pocitilo moje srdce bola radost ze si pri mne... a nie len tuzba aby si pri mne bol...

Comments

Pridať nový komentár

Ach Denisa,... skoda, že to nepíšeš mne, hned by som startoval svoj meďák ...
Denisa uverejni svoje foto nech vieme na com sme. Dakujeme. :-)
no to ti dakujem, staci mi moje bmw:)

CHCE SA NIEKTO VYJADRIT AJ K TOMU BASNICKEMU CREVU?

napíšm len pár slov / som totiž v práci :( / a nemám nejako veľa času takže ... je to pekné, jednoduché a krásne výstižné ... ak by sa tu dalo bodovať tak by si mala odo mňa plný počet :)

Len tak ďalej ... píš píš píš :)

to bolo mile a presne take cosi som chcela pocut, hoci to nemusela byt az taka chvala...
super deni, som hrda ze ta poznam, len tak dalej:)
Vážne krásne. Môžem povedať len jedno, píš, píš, píš. Už teraz sa teším.
je to uplne krasne a ak by to povedala zena, na ktorej by mi zalezalo asi by som jej zniesol aj modre z neba... a najma sa mi paci tvojtak jemne zensky pohlad na lasku... skus sa venovat dalej poezii... je taka jemna... a hlavne nieco este daj :)
Cyrane de Bererac povedal: Ja nosim vo svojom vnutri svoj elegancie kvet. Mila pani Denisa, Vase male veldielka, ktore sme si so synom - v opacnom poradi - precitali, vypovedaju o krase Vaseho vnutra omnoho viac ako cela fotogaleria z casopisov alais Playboy. Vieme si Vas so synom predstavit aj bez Vasej fotografie. By the way, vacsinou foiek na blogoch aj tak nie su fotky, ktore by vystihovali realitu. Bud su to fotky inych tvari - alebo su to casovo neaktualne fotky. So synom sa snazime tomu vyvarovat. Napriklad fotka na ojom blogu je akktualna. Tak aj v skutocnosti vyzeram. Dokonca bola vyfotena po celonocnom flamovani. Ciao! - Vasi Sokolovia.
áno, sú to malé veľdielka ako povedal pán Sokol. A vychádzajú z duše. A to je na nich to najkrajšie.

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
61
Počet nazbieraných
6, 995
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť