2495
Cestovateľský blog
27.09.2013 - 14:58
0
22
873

Stav kvality kúpalísk v Európskom meste kultúry.

Kapitola 3. Utekajme už ide! Teplota teplomeru k tridsať päťke. Ďalší deň, ďalšia skúsenosť. Vraj sú na našom slávnom Košickom jazere aktivity hodné turistov. Nedá mi to, a tak utekám. Hor sa do víru zážitkov z kúpania. Za vstup k samotnému jazeru samozrejme – zaplať! Veľmi známa nemenovaná telekomunikačná firma má, podľa môjho názoru výbornú ne- platenú reklamu. Predvádzajúc tu svoje výrobky. Šiatre a stánky s upútavkou na produkty danej firmy za ktoré si sami zaplatíte. Ej, majú to dobre vymyslené na ľudí. Fígle, len čo je pravda. Niekto dobre zarobí a niekto príde o peniaze. Taký je obchod. Nehovoriac o tom, že tam človek utratí hromadu peňazí za nápoje. Piesková pláž skoro ako v Bratislave. Akurát, že za vstup som neplatila. Plážový volejbal a iné lezecké aktivity pre športu chtivých. Preliezačky a piesok pre deti. Občerstvenie s výhľadom na jazero a vodný vlek s lyžiarmi, dokonca aj zmrzlina. Nuž, no čo dodať až na to, že je zákaz kúpania z dôvodu premnoženia siníc. To znamená, že ,ak sa chceš kúpať zaplatíš za kvalitu akú nemáš. Zaplať a ne- dostaneš! Iba ak sa chceš zabaviť na športoviskách: Stacionárne bicykle- zaplať či pri spomínanej firme, ktorej cieľom je prilákať čo najviac ľudí. Ako vravím obchod a atrakcie pre turistov. Povedzme si kde sú kompetentní? A kde žije to mesto. Čo zaspali dobu? Nebolo to tak dávno čo sa pamätám , že jazero čistili. Žeby sa čistota vody neudržala? alebo ja ešte spím. Ach áno, ja asi spím! Atraktivity oslovia vekovú kategóriu od pätnásť do dvadsať šesť rokov. Cieľ im vyšiel. Zarobia na mládeži pekné bubáky. Chápem obchod je obchod, ale platiť za vstup k vode kde sa nedá kúpať? Pripadá mi to smiešne, ba zarážajúce. Tuším som sa s tým doposiaľ nikde nestretla iba ak na Slovensku. To je atraktivita! Sama o sebe! V tom sme určite svetoví. Takúto atraktivitu určite nikde nenájdete. Myslím, že sa niekde stala chyba a tam hore sa sekli. Alebo aj oni už majú v hlave dusno tak ako ja v tejto horúčave? Aspoň keby začalo pršať.

Pridať nový komentár

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
28
Počet nazbieraných
2, 354
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť