1899
Kope vás múza
24.10.2009 - 01:48
11
130
1875

niečo mi uniklo

                                       dobre
         pohrabem sa ešte v slovách, rozhádzaných po stole                                                                    asi mi niečo uniklo...

                                      CHCEM 
                                     PRESTAŇ                                                                                                                 zopár JA                                                                                                            hŕba výkričníkov                                                                                                         zase JA 

                                         a tu
                                   tvoje PREPÁČ 
                                      ešte teplé
                        pritlačené cigaretou k popolníku
                                  skôr ako si odišla

Comments

Pridať nový komentár

a ja som si logicky predstavil to prepáč pritlačené cigaretou o popolník v štrbinke na cigaretu. :) 

Pričom toho muža som vnímal ako hlas a podstatou sa stala tá, ktorá odišla.

 

PS: nemáš za čo, teším sa aj na ďalšie tvoje príspevky.  

v zásade  mám radšej impresie, na ktoré tlačí to expresívne z okolia

a priamosť mám rád, okorenenú jemnosťou 

prózu som od teba nečítal, ako to môžem napraviť ?

Hneď prvý príspevok tam hore... obrázok holubice... Ale to sa ani veľmi... nedá nazvať prózou... to sú úlety skrátka :)

milé, ale ta cigareta by bola nelogická, keďže ňou pritlačila svoje malé prepáč o popolník

skôr by som nakreslil muža bezvýrazne hľadiaceho do popolníka

Dík 

klobúk dolu! obe básne ma hneď z rána príjemne oslovili ;)
:)) možno len názvy by sa mi páčilo zmeniť, neviem..
Najviac sa mi páči to vykreslenie celkovej atmosféry. Napadla ma taká ilustrácia k tomuto príspevku. V popredí v pološere popolník pri poháriku od whiskey na popolníku cigaretka z ktorej sála dym a v pozadí do zdroja slabého svetla odchádza rozostrená postava. Celkovo ale ma toto dielko oslovilo. :) Takže múze zdar! S pozdravom Dušan Damián.
Pre mňa je to híčkanie duše :D:D nádhera. Naozaj krásne, zrozumiteľné, jemné, expresívne agresívne :D:D:D:D Veci, ktoré v mojej poézií chýbajú. :) Veľa šťastia :)

to preháňaš, ale príjemne

a nemyslím, že chýbajú, možno sú len obalené inými skúsenosťami a možno sklamaním.. (?)

Nepreháňam, mám načítané rôzne grcy... (chvíľu som sa pohybovala aj na madnesse - česť výnimkám, ktorých tam nie je veľa)

Mmmm... skúsenosti? :D ja ten expresionizmus presúvam v poslednej dobe radšej do prózy. Poézia nikdy nebola moja silná parketa ;)

A ešte jedna vec - nehovorím to, čo si naozaj nemyslím.

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
22
Počet nazbieraných
1, 738
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť