1411
Kope vás múza
https://blog.enigma.sk/wp-content/uploads/2016/12/12963931_211771149213179_5032384931945127401_n.jpg
16.04.2012 - 04:40
7
91
15201

Básnička o psíkovi

Načo je ľuďom v meste psík?

Tak to mi nevysvetlí nik.

Psík to je hravé zvieratko,

škoda ho držať nakrátko.

 

V meste nemá lúku a či les.

Nemôže už ten hukot zniesť.

Zaplače tíško, posmutne.

Zaobchádzanie nechutné.

 

Hľa, je to obraz ponurý,

granule sa už minuli.

Šteňa vyrastie v psisko veď,

tak už raz chodí tento svet

Comments

Pridať nový komentár

Bars šumné. Akurát prvý verš druhej strofy je rozhodený, s ním si sa mohol viac pohrať. Ale inak veľmi milé ;)

:) Vďaka :)

Každopádne všimni si čas publikovania :D

Ale všimla som si, všimla :D To ale nič nemení na fakte, akurát ho vysvetľuje ;)

Psíky do mesta podľa mňa tiež veľmi nepatria. A do bytu už vôbec. Aj keď... sú tie gaučáky ktorým byt vari nevadí (ale tie zas vadia mne). Ako ja nie som veľmi na psy, hoci sú psy, ktoré sa mi páčia. Ale ťažko nejako centrálne niečo povedať. Sú ľudia, ktorí to zvieratko možno potrebujú, nejakí starí alebo ľudia, čo sú sami. Ale zas neznášam nezodpovedných exotov, čo si kúpia psa a nechávajú ho zavretého v paneláku a tam zavýja. Aj ten pes musí byť nešťastný a aj susedom naokolo tečú nervy. Takých ľudí len vylátať lešenárskou trubkou....

Trúbkou :D krásne :D a také jemné žieňa vyzeráš byť ehm.

A tie malé chlpaté potvory... nemám ani ja rád

Noooo... sorry, ak som Ťa pohoršila :D Asi by som to v praxi neurobila, nie som sadista. Ale aspoň riadne vyfackať by som určite chuť mala. Nemám rada aroganciu, egoizmus a sprostosť v jednom :P (3 v 1)

(Inak ten výraz zmlátiť lešenárskou trubkou nie je z mojej hlavy - žiaľ, ale páči sa mi, je to originálne. To písal nejaký chlap na blogu, čo som kedysi dávno pradávno čítala a zhodou okolností tiež písal o psoch :D)

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
166
Počet nazbieraných
10, 518
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť