0
(0)
Left
Center
Léčivá láska - kultivace ženské sexuální energie - I.

Z anglického originálu Healing Love Through the Tao. Cultivating Female Sexual Energy (vyd. Healing Tao Books, Huntington, 1986) přeložil PhDr. Antonín Konečný. Ilustrace Juan Li.

EAN
85349612
Počet strán
133
Formát knihy
A5
Väzba knihy
mäkká
Weight
192 g
Right
7,00 €
Zamknúť kúpu knihy
Off

Pridať nový komentár

Příručka obsahující množství návodů a cvičení k nastolení duchovní a tělesné harmonie sepsaná Mistrem Mantak Chia (tvůrce systému Léčivé Tao) na základě jeho mnohaletého studia klasických taoistických spisů, čínské tradiční medicíny a bojových umění (kung-fu; tchaj-ťi čchüan, čchi-kung atd.). Dva svazky doplněné desítkami ilustrací. 

Obsah

Životní energie Čchi
Přeměna negativní energie na životní energii
Získání další Čchi při milování
Tvořivá síla - sexuální energie
"Superorgasmus"
Ženská sexuální energie
Trvání sexuálního života ženy
Dobrý sexuální vztah - tři úrovně sexuální energie
Cíl taoistické meditace
Sexuální anatomie ženy
Ženská ejakulace
Klitoridní a vaginální orgasmus
Význam cvičení pohlavních orgánů
Cvičení bez partnera: ovariální dýchání, stlačování vaječníků a pochvy ...

Mistr Mantak Chia je tvůrcem systému, známého jako Léčivé Tao a je zakladatelem a ředitelem Centra léčivého Tao v New Yorku. Od dětství studoval taoistický způsob života, stejně jako jiné disciplíny. Výsledkem jeho důkladného poznání taoismu, doplněného o poznání mnoha jiných systémů, je jeho rozvíjení systému Léčivého Tao, jenž se nyní vyučuje v mnoha městech USA, Kanady a Evropy.

Mistr Chia se narodil čínským rodičům v Thajsku v r. 1944 a když mu bylo šest let, naučil se od buddhistických mnichů "sedět a zklidnit mysl", tj. meditaci. Když chodil na základní školu, učil se napřed tradičnímu thajskému boxu, a poté tchaj-ťi čchüan u Mistra Lu, jenž jej brzy poté seznámil s aikidó, jógou a pokročilým tchaj-ťi.

Později, když jako student v Hongkongu vynikal v atletice, jej starší spolužák Čeng Süe-süe seznámil s jeho prvním esoterickým učitelem a nejvýznamnějším taoistickým mistrem I Jengem (Ji Eng), u nějž začal studovat taoistický způsob života. Naučil se, jak posílat životní sílu rukama, jak nechat obíhat energii mikrokosmickou oběžnou drahou, jak otevřít šest zvláštních drah, spojení pěti prvků, vnitřní alchymii, osvícení kchan a li, uzavření pěti smyslových orgánů, setkání nebes a země, a znovusjednocení člověka a nebes. Mistr I Jeng dal Mistrovi Chia svolení učit a léčit.

Krátce po dosažení dvacátého roku studoval Mantak Chia v Singapuru u Mistra Meugi, jenž jej zasvětil do kundaliní-jógy, taoistické jógy a buddhistických muder. Brzy byl schopen zbavit se blokád toku životní energie ve svém těle, stejně jako u pacientů svého mistra.

Později studoval u mistra Pan Jü, jehož systém kombinoval taoistické, buddhistické a zenové učení, a u mistra Čeng Jao-lunga, jehož systém kombinoval thajský box a kung-fu. Od mistra Pan Jü se dověděl o výměně energie jin a jang mezi mužem a ženou, a také se naučil technice "ocelového těla", která brání chátrání těla. Mistr Čeng Jao-lung jej naučil tajemství šaolinské metody vnitřní síly (nej-tan) a ještě tajemnější metody železné košile, zvané "čištění kostní dřeně" (si-suej) a "obnovení šlach" (i-ťin).

Pak, aby lépe pochopil mechanismus léčivé energie, studoval Mistr Chia dva roky západní medicínu a anatomii. Zároveň při studiu pracoval jako vedoucí pracovník firmy Gestetner Co. v Thajsku, výrobce kancelářských strojů, a dobře se seznámil s technikou ofsetového tisku a s kopírovacími stroji.

Na základě svého poznání celého systému taoismu, jenž obohatil o výsledky studia jiných systémů, pak rozvíjel systém léčivého Tao a začal jej vyučovat. Poté vedl výcvik učitelů, kteří mu pomáhali, a později vybudoval Centrum přirozeného léčení v Thajsku. O pět let později se rozhodl přesídlit do New Yorku, aby uvedl svůj systém na Západ, a v r. 1979 tam otevřel Centrum léčivého Tao. Od té doby byla založena centra na mnoha jiných místech, včetně Bostonu, Philadelphie, Denveru, Seattlu, San Francisca, Los Angeles, San Diega, Tucsonu a Toronta, a vznikly skupiny v Evropě: v Anglii, Německu, Holandsku a Švýcarsku.

V současnosti Mistr Chia vede poklidný život se svojí ženou Maneewan, která učí taoistický způsob výživy pěti prvků, a svým malým synem v thajském Luang Nua v provincii Čchiang Mai, kde vybudoval své léčitelské centrum. Část roku tráví na přednáškových turné po celém světě. Je to vřelý, přátelský a ochotný muž, jenž sám sebe považuje především za učitele. Při psaní svých knih používá textový procesor a je stejně doma v nejnovější počítačové technice jako v esoterické filosofii.

Až do dnešního dne [tj. do r.1986] napsal a vydal pět knih o léčivém Tao: Awaken Healing Energy Through the Tao [Probuď léčivou energii prostřednictvím Tao], 1983 [tato kniha vyšla v r.1993 v přepracované a několikanásobně rozšířené verzi pod názvem Awaken Healing Light of the Tao]; Taoist Secrets of Love: Cultivating Male Sexual Energy [Taoistická tajemství lásky: Pěstování mužské sexuální energie], 1984; Taoist Way To Transform Stress Into Vitality [Taoistický způsob přeměny stresu na vitalitu], 1985; Chi Self-Massage: The Taoist Way of Rejuvenation [Samomasáž čchi: Taoistický způsob omlazování] a Iron Shirt Chi Kung I [Čchi-kung drátěné košile I.], obojí v r. 1986. Tato publikace je jeho šestou knihou.

 

Maneewan Chia se narodila a vyrostla v Hongkongu, později se však se svými rodiči odstěhovala do Thajska, kde studovala na univerzitě lékařskou techniku. Od dětství se paní Chia zajímala o výživu, když pomáhala své matce při přípravě čínské zdravé výživy. Po sňatku s Mantakem Chia studovala systém léčivého Tao, a v současnosti mu pomáhá při výuce a vedení Centra léčivého Tao.

Hodnotenie knihy

Načítavam hodnotenie knihy...

Odber noviniek

Prihláste sa na odber noviniek a nezmeškajte tak informácie o našich nových knihách, či atraktívnych zľavách.

email_submit
Súhlasím so spracovaním osobných údajov