Comments

Pridať nový komentár

Je to krásny film, ale nechápem, prečo ho mnohí ľudia považujú za nepochopiteľný. Hoci je scenár veľmi prepracovaný, film má pre mňa pomerne ľahký dej s niekoľkými novými sekvenciami. Film mi prišiel skôr ako komédia, aj keď niekomu sa nemusí zdať vtipný. Ale je tu aj veľa dramatických scén a tie naozaj stoja za to. Len sa mi nepáčila posledná časť s Grace, keď sa zdá, že je všetko v poriadku, povie, že život je krásny a že miluje Axela, tak sa zabije. Aj keď má film viac ako dve hodiny, ubehne veľmi rýchlo, pretože dej je pomerne svieži, hoci sa v ňom toho až tak veľa nedeje. Veľký podiel na tom má zvláštna, ale krásna hudba a vynikajúce výkony všetkých piatich hlavných predstaviteľov. Johnny Depp, Jerry Lewis, Faye Dunaway, Lili Taylor, Vincent Gallo boli všetci výborní, aj keď Jerry Lewis nemal toľko priestoru a neviem povedať, ktorý z nich bol najlepší, všetci boli skvelí. Toto je prvý Kusturicov film, ktorý som videl, ale bol som s ním veľmi spokojný a určite si pozriem aj ďalšie.

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
2
Počet nazbieraných
235

Študujem na gymnáziu a mojou vášňou sú filmy. Filmu by som sa chcela venovať aj v budúcnosti na vysokej škole. V recenziách zverejňujem moje myšlienky a postrehy mojich obľúbených filmov.

Všetky príspevky od autora