1021
Cestovateľský blog
06.03.2011 - 16:39
3
30
1191

orava 2011

Už dlhé roky jazdíme lyžovať na Oravu a Turiec.Zvykneme byť ubytovaní v Sučanoch.Tak naša cesta za snehom vedie cez Kralovany a Párnicu.Zakaždým keď prechádzame prielomom Oravy tak ako čistokrvný vodák pocitujem neskonalú potrebu vyplout do prekrásnych perejí tejto krásnej rieky.Jazdím takto už desať rokov a dost jasno sa mi vybavuje vzpomienka na prvú opatrnú a nesmelú narážku nato že by som si to splavil.To ste mali počuť oko ma sejmuli.Slušne povedané ,bol som vyhlásený za niesvépráného a že s takým debilom  do auta v zimnom čase z lodou na streche nesadnú...a že pradšej ostanú doma.Ale všetko je len relatívne a všetko chce svoj čas.Tak ako po iné roky aj tente sa páchal už spominaný silvestrovský spav Malého Dunaja bývalími členmi ESa /extrémni turistický oddiel/mal som relatívne veľkú šancu realizovať svoj plán tuto zimu nakoľko loď už bude naviazaná na aute.Problémom bolo len presvedčiť rodinu že ona loď je tým najideálnejším nosičom lyží na svete.Takže bude stačiť len naložiť lyže a bagáž a vôbec sa nezdržoveť odvazovánim plavidla,protože čas letí.Tak sa aj stalo a my vyrazili.Baby schované pod palubnou doskou.Pri rutinnej vizuálnej kontrole som si všimol že auto ktoré nas chcelo predbehnúť spomalilo a že jeho posádka si nás fotí to bol poslední klinec do mojej truhly,viac mojim holkám nebolo treba.Ostatnú hodinu cesty som bol srašne malý.Hurá sme v Sučanoch a já s Modrákom presne tam kde som chcel byť.Večer vítame Nový rok s domorodcami na námestí.,ohňostroj,šampus a ide sa spať lebo ráno sa ide na lyže.Prvého ráno zjazdovka vo Valči je iba naša,aj s vlekármi je nás tu dokopy dvatcať.Šantíme ako draci do jednej potom na chatu  amy so švagrom ideme pozrieť vodu,lebo na druhý deň po lyžovačke by sa išlo nato .Druhého na svahu ako deň predtým.Lietame do dvanáctej a potom sa ide nato,načosme sem prišli.Najhoršie bylo dostať sa na vodu kvoli ľadu,ale podarilo sa som tu a nadvodou.Aj som zabudol ,ešte pred tým som sa musel natrepať do neoprenu ,no čo keby niečo,ale istím to maskáčami.Tak si to užime....

Mám to za sebou,bola to parádička,tak zas niečo nové nabudúce.Ahojte...

Comments

Pridať nový komentár

Paráda. V ten istý deň voda v tuhom skupenstve, lyžovačka na snehu a zároveň voda tekutá, naviac pekne prúdiaca. Ešte raz paráda. ivan

Pekne sa na to pozerá na internete - v reále je to len pre skúsených. Takže, klobúk dolu, že si na tú zimnú vodu sadol.

nabudúci rok na Vahu  Strečno rád privítam..Lajoš

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
4
Počet nazbieraných
107
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť