0
(0)
Left
Center
QED – nezvyčajná teória svetla a látky
EAN
80-85471-74-4
Počet strán
173
Formát knihy
A5
Väzba knihy
mäkká
Weight
218 g
Right
8,00 €
Zamknúť kúpu knihy
Off

Pridať nový komentár

Nositeľ Nobelovej ceny za fyziku Feynman jednoducho nemôže nebyť originálny. V tejto vtipnej, fascinujúcej knihe vysvetľuje laikom kvantovú teóriu svetla – teóriu, k rozvoju ktorej nepopierateľne prispel aj on sám. 
The New Yorker 

V štyroch sviežich, ľahkým perom napísaných kapitolkách sa Richard Feynman podujíma vysvetliť kvantovú elektrodynamiku širokému publiku. Významný príspevok k jej formulovaniu venoval on sám. 
Philip Morrison, Scientific American 

Feynmanova stručná Kvantová elektrodynamika (QED) je ďalším "kúskom" uznávaného majstra jednoduchého vysvetľovania fyziky. 
John Roche, TheTimes Literary Supplement 

QED je výzvou mysle. Jeden z najlepších učiteľov a vedcov osvetľuje bežné, každodenné javy prostredníctvom výnimočnej fyziky. 
Paul A. Robinson, Christian Science Monitor 

Feynmanove prednášky museli byť úžasné – sú zhmotnené v rovnako úžasnej knihe, ktorá je sugestívnym úvodom do QED, okoreneným vtipom autora. Každý, komu sa páči fyzika, by si ju mal prečítať. Nielen preto, aby detailne pochopil kvantovú teóriu, ale i preto, aby trochu nazrel do histórie. 
Pedro Waloschek, Nature 

Richard P. Feynman

bol výnimočný ako jeden z najväčších teoretických fyzikov storočia... (aj) ako jeden z najzábavnejších a najzrozumiteľnejších učiteľov vedy... 

Hodnotenie knihy

Načítavam hodnotenie knihy...

Odber noviniek

Prihláste sa na odber noviniek a nezmeškajte tak informácie o našich nových knihách, či atraktívnych zľavách.

email_submit
Súhlasím so spracovaním osobných údajov