0
(0)
Left
Center
Velcí herci zpívají malým dětem
  • "šmrncovné" pesničky pre deti od profesionálnych skladateľov, hudobníkov a textárov
  • v podaní známych českých hercov, ktorí texty piesní milo ilustrovali
  • vtipné príbehy, výborné texty, úžasné hudobné spracovanie
  • pop, rock, folk, jazz...

Výťažok z predaja venovaný na podporu liečenia detských onkologických ochorení.

EAN
9788096983025
Počet strán
46
Formát knihy
210x210 mm
Pre deti od (rokov)
4
Väzba knihy
tvrdá + CD
Weight
314 g
Right
10,00 €
Zamknúť kúpu knihy
Off

Pridať nový komentár

Velcí herci malým dětem

sú českou verziou charitatívneho projektu, ktorý v roku 2007 na Slovensku vytvorilo občianske združenie Šanca deťom. Autorkou nápadu a hudby ku všetkým pesničkám je Sisa Michalidesová, mladá slovenská herečka, skladateľka a hudobníčka. Sisa v 17 rokoch prekonala nádorové ochorenie a na základe vlastných skúseností sa rozhodla pomôcť tým, ktorých problémy veľmi dobre pozná.

Pôvodné texty Petra Konečného a Aleny Michalidesovej sú prebásnené do češtiny. Knižka je, presne ako sľubuje jej podtitul, plná pesničiek, notičiek, básničiek a kresbičiek. Titulnej stránke dominuje CD s dvadsiatimi pesničkami, ktoré naspievali obľúbení herci: Jiří Bartoška, Zuzana Dřízhalová, Gabriela Osvaldová, Ivana Chýlková, Jakub Prachař, Martha Issová, Martin Dejdar, Jiří Macháček, Jiří Lábus, Táňa Vilhelmová a Mojmír Maděrič. Tí taktiež čiastočne ilustrovali samotnú knižku obsahujúcu noty a texty piesní – každý z nich totiž ku „svojej“ pesničke pripojil originálnu kresbičku.

Pesničky naspievali:

 Bartoska Dejdar 

Drizhalova Chylkova  Issova

Maderic Osvaldova 

PracharVilhelmovaMachacek

Labuda

Hodnotenie knihy

Načítavam hodnotenie knihy...

Knihy, ktoré by sa Vám mohli páčiť

Odber noviniek

Prihláste sa na odber noviniek a nezmeškajte tak informácie o našich nových knihách, či atraktívnych zľavách.

email_submit
Súhlasím so spracovaním osobných údajov