0
(0)
Left
Novinka
Center
Mr Brit 1

vyriešte detektívnu záhadu a precvičte si angličtinu

angličtina v detektívke – kniha aktivít

zábavné aktivity pre malých angličtinárov: obrázky, doplňovačky, bludiská, zvukové nahrávky, nálepky

EAN
9788081331152
Počet strán
56
Formát knihy
A4
Pre deti od (rokov)
7
Väzba knihy
mäkká
Weight
234 g
Right
11,50 €
Zamknúť kúpu knihy
Off

Pridať nový komentár

Mr Brit je anglický detektív, ktorý sa snaží prísť na to, kto ukradol známy obraz z múzea. Deti mu pomáhajú odhaliť páchateľa tým, že vypĺňajú zaujímavé úlohy v angličtine. Musia počúvať inštrukcie v angličtine, pozorne čítať, správne písať a vyslovovať. Ak sa im to podarí, nakoniec spolu s pánom Britom zistia, kto je páchateľom.

V tejto epizóde sa zopakujú:
čísla, farby, školské predmety, jedlo, domáce zvieratá, slovesá vyjadrujúce činnosť, oblečenie, časti tela, pocity a členovia rodiny.

Nácvik čítania, počúvania, písania a výslovnosti v angličtine.

Precvičte si angličtinu riešením detektívnej záhady.

69

PaedDr. ZDENKA CVÍČELOVÁ

Od roku 2006 pracovala ako lektorka anglického jazyka v jazykovej škole College, neskôr vyučovala anglický a taliansky jazyk na Gymnáziu sv. Cyrila a Metoda v Nitre a Strednej odbornej škole pedagogickej v Bratislave. V rámci rigorózneho štúdia analyzovala efektívne využitie anglických doplnkových učebných materiálov na stredných pedagogických školách. V súčasnosti sa venuje redaktorskej činnosti.

 

SOŇA KONDELOVÁ, PhD.

Vedie autorské tímy a rediguje cudzojazyčné publikácie vo vydavateľstve Enigma Publishing. Ako lektorka na Katedre prekladu FF UKF v Nitre pripravovala do praxe budúcich prekladateľov. Je spoluautorkou série publikácií YES Angličtina – maturita na Slovensku a v Čechách, redaktorkou pracovných zošitov angličtiny pre základné školy ako aj početných odborných monografií z oblasti vyučovania prekladu.

 

MICHELE DALOISO
Docent Didaktiky moderných jazykov na Univerzite v Parme, riadi výskumnú skupinu EliCom (Inkluzívne jazykové vzdelávanie a komunikácia) v spolupráci so vzdelávacím centrom Erickson. Na svojom konte má množstvo publikácií na tému inkluzívneho jazykového vzdelávania so špecifickým zameraním na obdobie detstva. Pre Oxford University Press vydal metodickú príručku Inclusive English per la Scuola Primaria (2017) a monografiu Supporting Learners with Dyslexia in the ELT Class­room (2017), ktorá vyhrala cenu Ben Warren Trust Prize od International House.

LUCIANA FAVARO
Doktorka v odbore jazykové vedy. Jej hlavným zameraním je osvojovanie si cudzieho jazyka v predškolskom a školskom prostredí, využívanie technológií pri výučbe jazykov a CLIL. Podieľala sa na mnohých výskumných projektoch, má dlhoročné skúsenosti so školeniami a je členkou skupiny EliCom, ktorú vedie Michele Daloiso. Je autorkou publikácií vydaných vydavateľstvami Erickson a Oxford University Press.

FRANCESCA PANZICA
Učiteľka na základnej škole s dlhoročnými skúsenosťami v oblasti výučby jazykov. Je odborníčkou na využívanie technológií vo výučbe. Zúčastnila sa mnohých experimentov s Indire, Il Cremit Katolíckej univerzity v Miláne a European Schoolnet a je členkou skupiny EliCom, ktorú vedie Michele Daloiso. Je autorkou publikácií vydaných vydavateľstvami Erickson a Oxford University Press.

Hodnotenie knihy

Načítavam hodnotenie knihy...

Knihy, ktoré by sa Vám mohli páčiť

Odber noviniek

Prihláste sa na odber noviniek a nezmeškajte tak informácie o našich nových knihách, či atraktívnych zľavách.

email_submit
Súhlasím so spracovaním osobných údajov