0
(0)
Left
Center
Mamičkine sivé oči

Mamičkine sivé oči je rozprávkový príbeh primárne určený pre vekovú kategóriu detí 6-12 rokov, má však potenciál osloviť aj staršiu generáciu, resp. rodičov.

V predaji aj verzia pre dyslektikov

EAN
9788097369637
Počet strán
62
Formát knihy
120x170 mm
Pre deti od (rokov)
6
Väzba knihy
tvrdá
Weight
182 g
Right
7,90 €
Zamknúť kúpu knihy
Off

Pridať nový komentár

Je to bohato ilustrovaná kniha pre deti (a ich rodičov), v ktorej sa píše o "témach života". Knižka približuje témy ako pocit samoty, odlúčenia, úlohy rodiny spôsobom, ktorý je pochopiteľný pre detského čitateľa. Prostredníctvom hlavnej postavy v nej ožívajú problémy, ktoré sú súčasťou (aj) detského života, no neraz sa o nich ťažko hovorí. Čerpá zo života reálnych detí, ktoré na príbehu spolupracovali.

Hlavnou hrdinkou knižky je dievčatko Mia, ktorá sa dostáva do sveta fantázie po tom, ako ju opustí otec. Vlastný zármutok vníma ako svet bez farieb. Keď si všimne, že aj oči jej mamy zosiveli, rozhodne sa ísť otca hľadať. Blúdi svetom fantázie, v ktorom spoznáva rôzne bytosti, ktoré jej pomáhajú prijať vlastný žiaľ. Prechádza náročnými výzvami, je odvážna a láskavá. Nakoniec prijme veci také, aké sú a vracia sa žiť život s nádejou, že všetko bude dobré.

57

Eliška TamaškovičováPracujem na ZŠ ako asistent pedagóga, resp. žiaka so špeciálnymi vzdelávacími potrebami.

Mám rada svoju prácu, rada spoznávam deti, snažím sa im vždy venovať pozitívnu pozornosť a pomáhať im ako viem.

Študujem aj na VŠ v Bratislave. 

Mám jednu dcéru, má päť rokov, je svetlom môjho života.

Som vydatá, môj manžel je špeciálny pedagóg v MŠ. 

Veľmi rada tvorím a pozerám animované filmy. 

Eliška Tamaškovičová

Hodnotenie knihy

Načítavam hodnotenie knihy...

Knihy, ktoré by sa Vám mohli páčiť

Odber noviniek

Prihláste sa na odber noviniek a nezmeškajte tak informácie o našich nových knihách, či atraktívnych zľavách.

email_submit
Súhlasím so spracovaním osobných údajov