0
(0)
Left
Center
Zumba s Neli I.
Autor

DVD obsahuje pohľad prednej a zadnej kamery, ktoré si môžete prepínať pomocou tlačidla ANGLE na Vašom ovládači DVD prehrávača.

Formát knihy
135x190 mm
Weight
74 g
Right
9,90 €
Zamknúť kúpu knihy
Off

Pridať nový komentár

Petronela Portella sa venuje tancu od svojich šiestich rokov. Počas svojej desaťročnej profesionálnej kariéry získala titul viacnásobná majsterka SR a vicemajsterka sveta v salse. Spolupodieľala sa v rámci prípravy choreografií na renomovaných televíznych projektoch a zúčastnila sa workshopov pod vedením vyhľadávaných zahraničných lektorov ako Alessia Cornecchia (Milano), Lien Ramos (Madrid), Rafael Guardiola (Madrid), Seo Fernandez (Cuba).

V súčasnosti Neli pôsobí ako lektorka tanca a zumby v bratislavskej tanečnej škole Riverpark dance school a je členkou tanečnej skupiny Sabrosura, ktorú vedie jej brat Mário Kovács.

Špecializuje sa najmä na energické latino. Rada improvizuje a pohráva sa s rôznymi tanečnými štýlmi. Z dynamickej salsy, reggaetonu, merengue, congy či socy vychádza aj v pilotnom Zumba DVD. Veríme, že aj pre vás bude zdrojom zábavy pri pohybe radosti z tanca.

Hodnotenie knihy

Načítavam hodnotenie knihy...

Odber noviniek

Prihláste sa na odber noviniek a nezmeškajte tak informácie o našich nových knihách, či atraktívnych zľavách.

email_submit
Súhlasím so spracovaním osobných údajov