Obchodné podmienky

(1) AK SI VYBERIETE PLATBU VOPRED (maloobchod)

Vypočítanú sumu môžete zaplatiť jedným z uvedených spôsobov:

  • príkazom na úhradu z Vašej banky (nezabudnite uviesť variabilný symbol)
  • poštovou poukážkou typu R v hotovosti na ľubovoľnej pošte - tam dostanete aj poukážku (údaje uvedené nižšie si odpíšte/vytlačte a vezmite na poštu)

Úhradu preveďte na náš účet vo FIO banke:

Číslo účtu: 2200204621/8330
IBAN: SK4983300000002200204621
BIC/SWIFT: FIOZSKBAXXX
Majiteľ účtu: ENIGMA PUBLISHING s.r.o., Hurbanova 15, 949 01 Nitra
Konštantný symbol: 0008
Variabilný symbol = číslo Vašej objednávky

Pri objednávaní vyplňte pozorne Váš e-mail - na Vašu e-mailovú adresu Vám príde potvrdenie objednávky s výpočtom celkovej sumy, ktorú treba uhradiť vopred.

  • poštovné len 1 €!
  • balné neplatíte!

Dodacia lehota:
Obvykle Vám knihy prídu do 4-7 pracovných dní /po pripísaní sumy na náš účet. V balíčku s knihami bude priložená faktúra (neuhrádzate ju - je už uhradená).

Urgencie:
Dodávku kníh urgujte až po uplynutí cca 8 dní po jej uhradení. Predtým sa spýtajte na pošte, či tam nie je Vaša zásielka uložená (napr. preto, že Vás poštár nenašiel doma a "zabudol" Vám vhodiť do schránky žltý lístok s informáciou, že si máte pre zásielku prísť na poštu). Na poštu si vezmite občiansky preukaz.

Splatnosť objednaných kníh:
Knihy sa snažte uhradiť do 10 dní od dátumu objednávky.

Objednávky z krajín mimo SK a CZ:
Objednávatelia platia vždy vopred. Poštovné účtujeme v reálnej výške podľa cenníka Slovenskej pošty.

(2) AK SI VYBERIETE DORUČENIE S DOBIERKOU

Pri objednávaní vyplňte pozorne Váš e-mail - na Vašu e-mailovú adresu Vám príde potvrdenie objednávky s výpočtom celkovej sumy, ktorú treba uhradiť v hotovosti pri prevzatí zásielky. Odporúčame vyplniť aj Vaše telefónne číslo.

  • platíte iba manipulačný poplatok 2,50 eura

Dodacia lehota:
Obvykle Vám knihy prídu do 7 dní. V balíčku s knihami bude priložená faktúra (neuhrádzate ju - je už uhradená).

Urgencie:
Dodávku kníh urgujte až po uplynutí cca 8 dní po jej uhradení. Predtým sa spýtajte na pošte, či tam nie je Vaša zásielka uložená (napr. preto, že Vás poštár nenašiel doma a "zabudol" Vám vhodiť do schránky žltý lístok s informáciou, že si máte pre zásielku prísť na poštu). Na poštu si vezmite občiansky preukaz.

(3) ŠKOLY 
(obyčajne učitelia škôl, ekonomické oddelenie a pod.)
Pri väčších objednávkach dohoda o cene kníh možná.  

  • poštovné neplatíte pri objednávke 10 a viac kníh
  • balné neplatíte

Dodacia lehota:
Obvykle Vám knihy prídu do 7 dní. V balíku s knihami bude priložená faktúra s vyznačeným dátumom splatnosti.

Splatnosť faktúry nad 10 objednaných kníh:
Do 30 dní od dátumu objednávky. Neplatíte vopred ani na dobierku. Platíte až po rozbalení balíčka. V priloženej faktúre nájdete všetky potrebné platobné údaje.

Urgencie:
Dodávku kníh urgujte až po uplynutí cca 8 dní po odoslaní objednávky. Predtým sa spýtajte na pošte, či tam nie je Vaša zásielka uložená (napr. preto, že Vás poštár nenašiel doma alebo v škole a "zabudol" Vám vhodiť do schránky žltý lístok s informáciou, že si máte pre zásielku prísť na poštu). Na poštu si vezmite občiansky preukaz.

(4) AK STE KNÍHKUPEC (vlastníte kamennú alebo internetovú predajňu):

Nachádzate sa v nesprávnom oddelení - kliknite v dolnom menu na OBCHODNÉ PODMIENKY PRE KNÍHKUPCOV

(5) AK CHCETE KNIHY DORUČIŤ NA ADRESU V ČESKEJ REPUBLIKE:

Nachádzate sa v nesprávnom oddelení - kliknite v dolnom menu na OBCHODNÉ PODMIENKY ČESKÁ REPUBLIKA