Obchodné podmienky pre klientov z Čiech

Maloobchod Česká republika

Dřív, než zašlete objednávku, si zkontrolujte, jestli tytéž knihy nejsou v nabídce na naší české stránce www.enigmaczech.cz. Tam jsou uvedeny ceny knih v Kč. V těchto cenách vám budeme tyto knihy fakturovat. Pokud jsou knížky, o které máte zájem, jenom na stránce www.enigma.sk, jejich ceny si určete přepočtem z EUR na Kč podle aktuálního kurzu, přičemž percentuální internetové slevy platí.

Dodací lhůty:
Vaši objednávku vybavíme v intervalu 5 - 10 dnů po přijětí.

Splatnost faktur:
Předem

POZOR! Klienti z ČR platí předem! Po objednávce knih obdržíte na váš e-mail fakturu. Platí se v českých korunách do české banky (FIO BANKA). 
Fakturu přiložíme i do balíčku s knihami.

Jestli chcete objednat knihy z této stránky, využijte mail - my Vám objednávku následně potvrdíme. 

Poštovné:

do 500 g, 35 Kč + DPH 10 % 
do 1kg, 60 Kč + DPH 10% 
do 2 kg, 100 Kč + DPH 10% 
do 10 kg, 200 Kč + DPH 10% 
nad 10 kg, poštovné zdarma 

Dobírky neposíláme.

Balné:
Neplatíte.

Reklamace: 
Případný vadný výtisk nám oznamte na enigma@enigmaczech.cz. Knihu vám vyměníme.

Bankovní spojení pro klienty z České republiky 
FIO banka - platební údaje budou na faktuře, přiložené ke knihám. Fakturu uhraďte do 10 dnů.

Je to česká banka, jde o převod v rámci ČR, platíte převodem z Vaší banky v českých korunách.

Knihkupci z ČR
Objednávejte knihy ze stránky www.enigmaczech.cz.

Ochrana osobních údajů:

Společnost ENIGMA PUBLISHING s.r.o zpracovává osobní údaje poskytnuté klienty při obchodním styku jen ve vlastních interních informačních systémech a v informačních systémech firmy, která spracovává naše účetnictví, v souladu se zákonem SR č. 428/2002 Z.z. o ochraně osobních údajů. Poskytnutí údajů třetím stranám je vyloučeno.