0
(0)
Left
Center
Počítam do 100 (a ďalej): počítadlo + pracovný zošit

Počítať v hlave, počítať rýchlo a vedieť si to predstaviť. 

Toto počítadlo a pracovný zošit naučí deti počítať v rámci stovky a tisícky: po väčších celkoch, rýchlo a v hlave. Prechod cez desiatku či stovku? Žiadny problém...

A matematika už nebude strašiakom!

Odporúčané Ministerstvom školstva

EAN
978-80-8133-092-6
Počet strán
96
Formát knihy
A4
Väzba knihy
mäkká
Weight
469 g
Right
19,50 €
Zamknúť kúpu knihy
Off

Pridať nový komentár

POČÍTADLO + PRACOVNÝ ZOŠIT (zabalené spolu v obale)

Vaše dieťa bude vedieť:

  • počítať v hlave: rýchlo sčitovať a odčitovať v rámci stovky a tisícky (a v mysli si to vedieť rýchlo predstaviť)
  • počítať s eurami a centami
  • násobiť a deliť
  • premieňať jednotky miery a váhy
  • riešiť slovné úlohy.

Pracuje najprv s počítadlom a postupne celkom samo bez pomoci. Najprv v hlave, potom na papieri.

Značne mu to uľahčí zložitejšie počtové úkony, ktoré ho čakajú. 

Camillo Bortolato

Analogická metóda, ktorú vytvoril taliansky učiteľ Camillo Bortolato využíva detskú intuíciu, vďaka ktorej sa z učenia stáva radostné objavovanie nových vecí. Deti sa pomocou nej učia ľahko a prirodzene. Významné výsledky dosiahnu za krátky čas, aj v ranom veku. Silnou stránkou postupu je bezprostrednosť a efektívnosť, ktorá sa preukázala aj v prípade žiakov s ťažkosťami učenia. Tento jednoduchý učebný postup založený na intuícii vyskúšalo viac ako milión detí.

Analogická metóda

Hodnotenie knihy

Načítavam hodnotenie knihy...

Knihy, ktoré by sa Vám mohli páčiť

Odber noviniek

Prihláste sa na odber noviniek a nezmeškajte tak informácie o našich nových knihách, či atraktívnych zľavách.

email_submit
Súhlasím so spracovaním osobných údajov