0
(0)
Left
Center
Perspektívy psychotroniky
EAN
9788088969389
Počet strán
264
Formát knihy
160x240 mm
Väzba knihy
tvrdá
Weight
550 g
Right
13,00 €
Zamknúť kúpu knihy
Off

Pridať nový komentár

Obsah

Dejiny
Vývoj základných názorov a poznatkov 
Súčasné koncepcie psychotroniky 
Oblasti psychotronického skúmania (Telepatia, Telegnózia, Prekognícia, Psychokinéza, Energoinformačné systémy, Rádiestézia, Geoaktívne zóny)
Vlastnosti priestoru (Podstata tvarového žiarenia, Výskum v oblasti tvarového žiarenia, Tvarové žiariče) 
Takzvané strašidelné domy 
Prítomnosť psychotronických javov v bežnom živote (Rozprávky, Výtvarné diela, Hudba) 
Psychotronika a psychika 
Psychotronika a duchovno 
Psychotronika a mágia, ezoterika, okultizmus 
Psychotronický pohľad na mýty a rituály 
Psychotronika a filozofia 
Morálno-etické zásady psychotroniky 
Ako chápať psychotroniku

MUDr. Teodor ROSINSKÝ, CSc. (* 26. 2. 1937), je známy slovenský lekár-psychiater (dlhoročný primár Psychiatrickej nemocnice vo Veľkom Záluží, 1963-1997), filozof, polyglot a psychotronik, zakladateľ energoinformačnej medicíny a priekopník akupunktúry na Slovensku. Vyše 50 rokov sa venuje aj bádaniu na poli psychotroniky. V r. 1967 stál u zrodu Československej spoločnosti pre psychotronický výskum. Je jedným zo zakladateľov Svetovej asociácie psychotronického výskumu a spoluzakladateľom Slovenskej psychotronickej spoločnosti (od jej vzniku bol jej viceprezidentom, od r. 1996 zástava funkciu prezidenta SPS).

Ing. Norbert SYNČÁK (* 13. 10. 1971) je absolventom odboru Kvantitatívny manažment a informatika Slovenskej poľnoh. univerzity v Nitre. Od r. 1997 pôsobí vo funkcii riaditeľa vzdelávacej inštitúcie v Nitre zameranej na oblasť informačných technológií. Od r. 1990 sa aktívne venuje psychotronike pod vedením MUDr. Rosinského so špecializáciou na problematiku tvarových žiaričov. V rokoch 2000 až 2006 vykonával funkciu tajomníka Slovenskej psychotronickej spoločnosti. Od r. 2006 pôsobí vo funkcii viceprezidenta Slovenskej psychotronickej spoločnosti.

Hodnotenie knihy

Načítavam hodnotenie knihy...

Odber noviniek

Prihláste sa na odber noviniek a nezmeškajte tak informácie o našich nových knihách, či atraktívnych zľavách.

email_submit
Súhlasím so spracovaním osobných údajov