0
(0)
Left
Novinka
Center
Inšpektorka Numeroni 1
  • hravé aktivity na rozvoj numerickej inteligencie detí
  • napínavý príbeh založený na hádankách a hravom učení
  • vzbudí záujem o matematiku, pomôže prekonať strach z nej
EAN
9788081331190
Počet strán
56
Formát knihy
A4
Pre deti od (rokov)
7
Väzba knihy
mäkká
Weight
242 g
Right
11,50 €
Zamknúť kúpu knihy
Off

Pridať nový komentár

Inšpektorka Numeroni sa snaží vyšetriť záhadný prípad. Deti jej pomáhajú odhaliť páchateľa tým, že vypĺňajú zaujímavé matematické úlohy. Musia pozorne čítať zadania, počítať a logicky rozmýšľať. Ak sa im to podarí, nakoniec spolu s ňou zistia, kto je páchateľom.

V tejto epizóde inšpektorka Numeroni a jej myšky pomocníčky budú vyšetrovať záhadné zmiznutie kamier na filmovom natáčaní v centre Ríma. Pomôžte sympatickému tímu zvieracích vyšetrovateľov hľadať indície a odhaliť tak páchateľa.

Precvičíte si tak:

  • počítanie v hlave: sčitovanie a odčitovanie do 20
  • určenie počtu a množstva
  • písanie a čítanie číslic
  • radové číslovky
  • geometriu: priestorové videnie, tvar a rotáciu predmetov
  • dátumy, pravdepodobnosť
  • miery: hmotnosť
66

PaedDr. ZDENKA CVÍČELOVÁ
Od roku 2006 pracovala ako lektorka anglického jazyka v jazykovej škole College, neskôr vyučovala anglický a taliansky jazyk na Gymnáziu sv. Cyrila a Metoda v Nitre a Strednej odbornej škole pedagogickej v Bratislave. V rámci rigorózneho štúdia analyzovala efektívne využitie anglických doplnkových učebných materiálov na stredných pedagogických školách. V súčasnosti sa venuje redaktorskej činnosti.

SOŇA KONDELOVÁ, PhD.
Vedie autorské tímy a rediguje cudzojazyčné publikácie vo vydavateľstve Enigma Publishing. Ako lektorka na Katedre prekladu FF UKF v Nitre pripravovala do praxe budúcich prekladateľov. Je spoluautorkou série publikácií YES Angličtina – maturita na Slovensku a v Čechách, redaktorkou pracovných zošitov angličtiny pre základné školy ako aj početných odborných monografií z oblasti vyučovania prekladu.

DANIELA LUCANGELI
Profesorka vývinovej psychológie, prorektorka Univerzity v Padove, prezidentka Národnej asociácie učiteľov (CNIS), členka Medzinárodnej akadémie pre výskum porúch učenia (IARLD), autorka mnohých národných a medzinárodných vedeckých príspevkov. Je vedeckou riaditeľkou siete klinických a vzdelávacích centier, na ktoré sa obracajú mnohé rodiny s deťmi, ktoré majú problémy v škole. Vo svojej vedeckej kariére sa zaoberá oblasťami od logiky po neurovedu, zatiaľ čo v klinickej praxi pracuje v oblasti stratégií na podporu učenia a neurovývojových porúch.

ADRIANA MOLIN
Psychologička so špecializáciou na Psychológiu životného cyklu a odborníčka na psychopatológiu učenia. Desiatky rokov pôsobila ako klinická psychologička v centrách, ktoré sa zaoberajú diagnostikou a intervenciou pri školských ťažkostiach. V súčasnosti realizuje školiace aktivity pre učiteľov v otázkach súvisiacich so školskými problémami a spolupracuje na rôznych redakčných a školiacich projektoch s vydavateľstvom Erickson v oblasti výskumu a rozvoja.

NICOLETTA PERINI
Psychologička so špecializáciou na psychopatológiu učenia a psychologické testovanie. Pôsobí na Univerzite v Padove v oblasti výskumu špecifických porúch a problémov s osvojovaním si školských zručností. Zaoberá sa prípravou odborníkov v oblasti školského vzdelávania, najmä v matematike. Je autorkou vzdelávacích a klinických pomôcok a programov na rozvoj školských zručností.

SILVANA POLI
Psychologička, odborníčka na problémy s učením. Pôsobí na Univerzite v Padove v oblasti výskumu špecifických porúch a problémov s osvojovaním si školských zručností. Zaoberá sa prípravou odborníkov v oblasti školského vzdelávania, najmä v matematike. Je autorkou pomôcok a materiálov vo vzdelávacej a klinickej oblasti.

Hodnotenie knihy

Načítavam hodnotenie knihy...

Knihy, ktoré by sa Vám mohli páčiť

Odber noviniek

Prihláste sa na odber noviniek a nezmeškajte tak informácie o našich nových knihách, či atraktívnych zľavách.

email_submit
Súhlasím so spracovaním osobných údajov