No dobre, aby si nebol znechutený, budem dnes konkrétnejší - v básničke máš príšerné gramatické rýmy a načisto narušený rytmus. Nebudem Ti to tu vysvetľovať - je to v každej učebnici slovenského jazyka pre ZŠ - uvediem radšej príklad, ako má vyzerať v básni rým a rytmus. (Jasné, že sú aj nerýmované básne, tie Tvoje však do tejto kategórie nepatria - sú to textíky s pokusmi o rýmy.) Tu je ukážka: http://yfca.bloguje.cz/720866-sedela-jsem-na-posteli-hanbata.php Skús si to čítať a tlieskať si do rytmu rukami - a poriadne si všimni ako autorka tvorí rýmy a ako plynie rytmus. A potom to porovnaj so svojimi básničkami. Tiež si všimni úžasný nadhľad autorky nad zvolenou témou - tá téma má však, okrem zábavného obsahu aj hlbšiu rovinu - napr. takú, že "šťastné časy" (každý však šťastie chápe inak) vždy a každému pominú, ale existujú aj iné výklady básne. A predstav si, ako by si podobnú situáciu opísal Ty. Potom porovnaj tému tejto básne so svojimi výtvormi - sú to buď uslzené básničky, ktoré môžu snáď donútiť vyroniť slzičku nejakú dievčinku, ktorej ich pošleš (ale prečo s tým otravovať celý národ!) alebo rádoby filozofické úvahy o svete, typu: prečo všetci ľudia nie sú šťastní a pod. ... Píš radšej menej, viac čítaj a pozri si aj niečo z teórie (stačia učebnice pre základné školy).