Podľa mňa výborná anketa. Oceňujem tento nápad a pridávam možné pomenovania.

Z rôzneho užšieho i širšieho okolia poznám nasledovné pomenovania. 

Pre mužský pohlavný úd - penis, sú to: cikáčik, cvrčok, cvrlík, čurák - čuráčik, kohút, kláda, kanister, kord, kyj - kyjak, hríbik, mrdák (znie vulgárnejšie), pamprlák, pero, pimplík - pimplajz, pyj, špáradlo, štetec lásky, šulín, vercajg (od werk zeug :D), vrabec...

Univerzálne pre obe pohlavia: cicina - cikula... 

Pre ženské pohlavné ústrojenstvo - vagínu a veci s ňou súvisiace: bambuľka, buchtička, cikajna, cicuľa, jaskyňa - jaskynka, mušla - mušlička, mužla, myžla, pižla, pipina, pipinka, pišuľa, pizda, pleso, puca - pucka, (prípadne plešinka - lysinka), štrbinka, šuška, vanička...   

A určite poznám ešte viac, keď ma napadnú ďalšie, tak pridám. 

Osobne sa mi najviac páčia, pre mužské: "cvrlík" a "hríbik" aj keď používam najmä "penis" či "vták". 

Pre ženské sa mi páči "pipinka" aj keď to vôbec nepoužívam. :D:D:D 

A potom je tu kopa vulgárnych názvov, ktoré som pre zachovanie tváre cenzúroval.

 

Poetické pomenovanie by som použil asi nasledovne: ten štetec lásky, je požičaný od iných autorov, ale napadlo ma:

Penis - "Bojovník lásky, čo raz je Dávidom, inokedy Goliášom."

Vagína - "Údolie zasľúbenia, čo raz úrodou sa pýši, inokedy zatratením."