Ja osobne som názoru, že ani jeden extrém nie je dobrý. Opakujem, Smilanove mravoučné články veľmi nemusím, hoci som kresťanka a snažím sa podľa toho aj žiť. No Smilanova cesta sa mi zdá príliš násilná. Aby som ale neodbočovala od témy.
Rozhodne nie som za to, aby sme chodili ako matky klanu, ktoré udržiavali oheň v jaskyniach v časoch, keď chlpatí ľudia naháňali na lúkach mamuty. Fakt je ale ten, že čo sa týka ženskej krásy, v súčasnosti sa presadzujú trendy, ktoré idú zas až príliš do extrému na strane druhej (i keď aj teraz je to aj o individuálnom výbere). Je ale ťažko prehliadnuteľné, že isté veci sa využívajú kde sa len dá... Je to tak napríklad i v reklamách - kde jedinci postrádajúci akúkoľvek kreativitu nevedia zaujať inak, strčia (polo)nahú ženskú. Potom má človek občas ozaj pocit, že sme pudové zvieratká, ktoré treba navnadiť určitým smerom, aby skočili na "výhodné ponuky" ako mucha na lep. To je už ale zas skôr primitivizmus ľudí vymýšľajúcich reklamy (a ich hlúpy predpoklad, že človek používa na rozmýšľanie iné časti tela namiesto hlavy).
O tomto by sa dalo diskutovať veľa. Prosto, ani jeden extrém nie je dobrý.
Ja osobne som názoru, že ani jeden extrém nie je dobrý. Opakujem, Smilanove mravoučné články veľmi nemusím, hoci som kresťanka a snažím sa podľa toho aj žiť. No Smilanova cesta sa mi zdá príliš násilná. Aby som ale neodbočovala od témy.
Rozhodne nie som za to, aby sme chodili ako matky klanu, ktoré udržiavali oheň v jaskyniach v časoch, keď chlpatí ľudia naháňali na lúkach mamuty. Fakt je ale ten, že čo sa týka ženskej krásy, v súčasnosti sa presadzujú trendy, ktoré idú zas až príliš do extrému na strane druhej (i keď aj teraz je to aj o individuálnom výbere). Je ale ťažko prehliadnuteľné, že isté veci sa využívajú kde sa len dá... Je to tak napríklad i v reklamách - kde jedinci postrádajúci akúkoľvek kreativitu nevedia zaujať inak, strčia (polo)nahú ženskú. Potom má človek občas ozaj pocit, že sme pudové zvieratká, ktoré treba navnadiť určitým smerom, aby skočili na "výhodné ponuky" ako mucha na lep. To je už ale zas skôr primitivizmus ľudí vymýšľajúcich reklamy (a ich hlúpy predpoklad, že človek používa na rozmýšľanie iné časti tela namiesto hlavy).
O tomto by sa dalo diskutovať veľa. Prosto, ani jeden extrém nie je dobrý.