0
(0)
Left
Center
HRON - sprievodca - vodná turistika

3. aktualizované vydanie + film na DVD + bonusy

Aktuálny a komplexný sprievodca pre vodných turistov po našej najnavštevovanejšej rieke.

Formát A5 v strunovej väzbe a uzatvárateľnom ochrannom igelitovom vrecku (proti striekajúcej vode).

EAN
9788081330476
Počet strán
104
Formát knihy
A5
Väzba knihy
mäkká
Weight
250 g
Right
10,50 €
Zamknúť kúpu knihy
Off

Pridať nový komentár

DVD HRON od prameňa po ústie (pre inšpiráciu alebo spomienky)
FIlm zachytáva najkrajšie a vodácky najzaujímavejšie úseky najnavštevovanejšej slovenskej rieky. 

Časti: Horný Hron, Stredný Hron, Dolný Hron: BONUS 1: návšteva Ostrihomu, BONUS 2: pokračovanie plavby po Dunaji do maďarského Visegrádu.

KNIHA
Sprievodca obsahuje všetky potrebné informácie pre človeka na vode či v sprievodnom vozidle. Celý tok Hrona nájdete na 16 mapách s informačnými rovnako číslovanými stranami. Sprievodcu dopĺňaju plány dvoch miest - Banskej Bystrice a Zvolena, tiež dve mapy chránených území - Burdy a okolia Banskej Štiavnice. Všeobecná časť sa venuje ochrane prírody, popisu a splavnosti Hrona, bezpečnosti plavby, potrebnému výstroju, plánovaniu splavov, možnostiam rybolovu na Hrone, ...

V 3. vydaní sme aktualizovali zoznam táborísk: pretože oficiálnych táborísk (majú správcu, aspoň minimálne vybavenie a väčšinou sú platené) je na Hrone len pár, uvádzame aj táboriská neoficiálne - tradičné, na ktorých sa vodáci tolerujú - ide o lúky bez vybavenia. Pre vašu informáciu uvádzame prístupnosť táboriska autom či autobusom, jeho kapacitu, vzdialenosť od najbližšieho pohostinstva a potravín.

Boli by sme radi, keby ste rady, ako správať pri stretnutí s medveďom, vlkom, hadmi, kliešťami, rastlinou boľševník, nemuseli vôbec využiť. No, ak sa čosi také, nedajbože, pritrafí, veríme, že pomôžu.

V mapách nájdete aj také detaily, ako je umiestnenie predajní potravín a pohostinstiev v obciach, benzínové čerpadlá, počet pilierov jednotlivých mostov, vhodné kotviská na doplnenie zásob, minerálne pramene, turistické chodníky s možnými cieľmi, prírodné, historické a kultúrne pozoruhodnosti. Samozrejme kilometráž, všetky hate, pereje, nebezpečné miesta, možné či obvyklé začiatky alebo ukončenia splavov, táboriská.

V textovo-obrazovej časti na úvod nájdete všeobecný popis daného úseku, v oranžovom ráme fotografie nebezpečných miest - hatí, prahov, mostov, perejí s podrobným popisom a odporúčaniami, ďalej popis obcí pri rieke a zaujímavostí v okolitej krajine s odporúčaniami, čo si pozrieť. Všetko doplnené farebnými inšpiratívnymi fotografiami, ktorých je 201 (!). Niektoré fotografie sú zhotovené z výšky našou kvadrukoptérou, čo zvyšuje ich informačnú hodnotu.
(Jedna fotografia často vypovie o objekte niekedy viac ako 50 slov.)

Autori: Vladimír Preložník, František Franko, Peter Juhás, Mário Urbanec
Pripomienky a doplnky k obsahu sprievodcu radi prijmeme na enigma@enigma.sk

Príjemné zážitky na vode!

Hron-Helpa-Polomka-Bacuch

Hron Vlkanova

Hron Ilias

© Enigma Publishing

Hodnotenie knihy

Načítavam hodnotenie knihy...

Odber noviniek

Prihláste sa na odber noviniek a nezmeškajte tak informácie o našich nových knihách, či atraktívnych zľavách.

email_submit
Súhlasím so spracovaním osobných údajov