0
(0)
Left
Center
Dieta - pankreatická, onemocnění slinivky břišní
EAN
9788090382039
Počet strán
130
Formát knihy
135x205 mm
Väzba knihy
mäkká
Weight
160 g
Right
6,20 €
Zamknúť kúpu knihy
Off

Pridať nový komentár

Další knížka nové edice pojednává o onemocněních slinivky břišní, především o diagnostice a léčbě jednotlivých chorob. Pacienti zde mohou najít návod k tomu, jak se vypořádat s dietními a režimovými opatřeními, informace o podstatě choroby a o možných diagnostických procedurách. Tím se stávají partnery lékařů, mohou lépe pochopit a plnit doporučení, která jsou potřebná pro lepší průběh léčení nemoci.

Unikátní je pasáž o akutní pankreatitidě, navrácení běžné stravy, resp. pankreatické diety je oddáleno v případě, že onemocnění ještě není v klidové fázi. Podávání umělé výživy cestou tenké nasojejunální sondy v domácích podmínkách je opatřením, které se již provádí ve vybraných nemocnicích Evropy, ale i v České republice, umožní pacientům navrátit se dříve do domácího prostředí. Autoři doc MUDr Pavel Kohout a nutriční terapeutka Marie Lišková z Fakultní Thomayerovy nemocnice provádějí aktivně tento způsob léčby (kombinaci patřičné diety a umělé výživy) v praxi, nutriční terapeutka Olga Mengerová z IKEM přidala recepty pro jednotlivé fáze diety. 

Kniha je doplněna recepty pro jednotlivé fáze pankreatické diety a doporučením, na co má pacient klást největší důraz. Slovníček pojmů, který vysvětluje cizí výrazy, a rejstřík, který zlepšuje orientaci v knížce, umožní pacientům rychleji vstřebat potřebné informace.

Hodnotenie knihy

Načítavam hodnotenie knihy...

Odber noviniek

Prihláste sa na odber noviniek a nezmeškajte tak informácie o našich nových knihách, či atraktívnych zľavách.

email_submit
Súhlasím so spracovaním osobných údajov