2978
Kope vás múza
01.01.2022 - 22:00
0
55
2192

Gimbal incident (Pilot 369, sci-fi triler, kniha)

(Pilot 369 - trailer; sci-fi triler už v predaji; update 1.1.2022; Ukážky

Atlantický oceán, január 2015. 

Približne v strede medzi americkou Floridou a Gibraltárskym prielivom, vo výške 24 kilometrov nad Atlantikom, sa z ôsmych priestorových anomálii vynára osem tmavosivých diskov, nehybne visiacich ako muchy, v riedkej pavučine atmosféry Zeme.

      Sieť vojenských družíc okamžite zaregistruje prítomnosť neznámych objektov a monitorovacie strediská NATO, v USA a v Európe zvyšujú pohotovostné stupne.

      – Čo to je a koho to je? – obracia sa zmätený dispečer, v jednom z monitorovacích stredísk NATO na nadriadeného dôstojníka, ktorého privolal k svojmu monitoru.

      – Nehýbe sa to a nie je to naše. Pre stíhačky je to príliš vysoko a pre družice príliš nízko. Pošlite urgentnú požiadavku niektorému observatóriu v línii vizuálneho kontaktu so žiadosťou na sledovanie súradníc, ktoré prišli z družíc, pomocou teleskopu, – bezradne pokrčí veliteľ plecami a dodáva, – informujte centrálu a okamžite zvýšte pohotovosť o jeden stupeň! –

#

      – Pripraviť SDMS [3]. Gravitačný pohon prepnúť do jednoihlového módu. Vertikálny pokles na výšku 500 metrov nad hladinu mora. Rýchlosť 10 Machov, – adresujem sériu povelov pilotom siedmych sprevádzajúcich gravitačných kapsúl.

      Gravitačné kapsuly v zlomku sekundy zrýchľujú na rýchlosť 10 Machov a padajú z výšky 24 kilometrov kolmo nadol. Zastavujú bez merateľného spomalenia, vo výške 500 metrov nad hladinou rozbúrených vôd Atlantického oceánu.

      – Zmena formácie do tvaru diamantu. Kapsuly jeden až štyri: Zaujmite pozície na všetkých stranám mojej TK369 v poradí sever, východ, juh, západ. Kapsuly 5 a 6 zaujať pozície nad a pod mojou TK369. Offset 200 metrov, – odosielam pokyny pilotom kapsúl, ktorí budú sprevádzať moju kapsulu TK 369 a registrovať zmeny tvaru a rozloženia gravitačného štítu pomocou systému SDMS.

      – Kapsula 7, Noe, preberáš monitoring formácie kapsúl a perimetra s priemerom 50 kilometrov. Vzdialenosť svojej kapsuly od stredu diamantovej formácie udržuj na úrovni jeden kilometer, – posielam inštrukcie pre Noeho.

      – Gravitačné štíty zapnúť na hodnotu sedemdesiat percent. Perimeter gravitačného štítu 3 metre, –  odosielam záverečné pokyny všetkým sprevádzajúcim kapsulám.

      Na navigačnom holograme sledujem, ako šesť gravitačných kapsúl TK03 zaujíma pozície po stranách mojej kapsuly, vytvárajúc diamantovú formáciu. Všetkých sedem tmavosivých gravitačných kapsúl TK03 sa postupne zahaľuje brnením gravitačného štítu.

      Uzavreté gravitačné vlny obaľujú vesmírne plavidlá, ktoré si vo vnútri gravitačného štítu vytvárajú vlastnú inerciu. Vzájomná interakcia umelo generovaných gravitačných vĺn s okolitým prostredím excituje elementy zemskej atmosféry, ktoré získanú energiu emitujú vo forme žiarenia. Viditeľné frekvencie emitovaného elektromagnetického žiarenia vyvolávajú dojem rozžiarených farebných vianočných gúľ, tancujúcich na oblohe nad Atlantickým oceánom.

[3] SDMS je skratkou pre Shape Detection and Monitoring System = Systém pre detekciu a monitorovanie obrysov.

#

      – Osem nehybných, masívnych objektov, zoradených v línii s rovnakými rozostupmi, zmizlo z pozície 24 kilometrov nad Atlantikom. Smerovali hypersonickou rýchlosťou vyše 10 Machov nadol, kolmo k zemskému povrchu, – oznamuje dispečer veliacemu dôstojníkovi v monitorovacom stredisku a dodáva, – neidentifikované objekty zrýchlili na 10 Machov za menej ako jednu sekundu a nezanechali po sebe žiadne spaliny. –

      – To nie je možné! Museli ste niečo prehliadnuť. Choďte si oddýchnuť, – ráznym tónom reaguje veliteľ, usádza sa na dispečerove miesto a na monitore prehráva družicové záznamy za posledné tri minúty. Veliteľova kamenná tvár náhle bledne a na čele sa mu začínajú zrkadliť kvapky potu.

      – Neidentifikované objekty spadli zo svojich súradníc po vertikále, hypersonickou rýchlosťou do mora. Družice nezaznamenali žiadne výbuchy. Žiadam preveriť miesto dopadu ponorkou, ktorá je v perimetri, – odosiela veliteľ urgentnú výzvu do centrály NATO a zvyšuje úroveň pohotovosti o ďalší stupeň.

#

Ponorka_Virginia

      Atómová ponorka Spojených štátov triedy Virgínia, najbližšie k predpokladanému miestu dopadu neznámych objektov, sa vynára z vĺn Atlantického oceánu. Palubné radarové systémy, vrátane pozorovateľa na mostíku, začínajú sledovať zadané súradnice.

      – Pozrite! Čo to preboha je?! – zakričí okamžite po vynorení rozrušeným hlasom pozorovateľ na mostíku a rukou ukazuje na osem jasne svietiacich kruhových objektov nad hladinou mora.

      Najväčší z objektov sa nachádza vo výške 500 metrov nad hladinou a zo všetkých strán je obkolesený šiestimi menšími objektami v rovnakých, približne 200 metrových odstupoch. Jeden z objektov je mimo formácie, vo vzdialenosti takmer 1 kilometer.

      Vzápätí zaregistruje neznáme objekty aj palubný radar. Informácie o presných súradniciach a rozmeroch svietiacich objektov sa okamžite odosielajú do centrály NATO.

      Osem svietiacich kruhových objektov visí nad hladinou mora nehlučne, bez pohybu a palubný alarm atómovej ponorky triedy Virgínia vyhlasuje bojový poplach...


Kniha, pôvodný slovenský sci-fi thriller „Pilot 369“ vás unaví, pretože nezaspíte pokiaľ ju neprečítate celú. Už v predaji napr. v kníhkupectve Martinus.

      Je pokrvná línia Ježiša Krista skutočne prerušená? Čo spája incidenty lietadlových lodí Nimitz a T. Roosevelt, zdokumentované pilotmi najmodernejších bojových stíhačiek a oficiálne potvrdené Ministerstvom obrany USA s biblickými príbehmi starozákonných prorokov Israel-a (Jacoba) a Mojžiša?

      Biblický zápas proroka Jacoba (Israel-a) s Anjelom kanonizovali vo svojich svätých knihách židia, kresťania aj moslimovia. Bola to fikcia, alebo prvé zdokumentované blízke stretnutie tretieho druhu, zápas z ktorého zástupca ľudskej rasy – prorok Jacob vyšiel ako „víťaz“?

      Ako súvisí Exodus Izraelitov z Egypta s gravitačnými technológiami?

      V januári 2015 bol pozorovaný posádkou lietadlovej lode Theodore Roosevelt lietajúci objekt porušujúci všetky ľudstvu známe fyzikálne zákony, ktorý dostal označenie „Gimbal incident“.

      Ako dokázal taxikár z Marseille zalarmovať najutajenejšie oddelenie amerického Pentagónu?

      Kniha, pôvodný slovenský scifi thriller „Pilot 369“ detailne popisuje možný priebeh incidentov Nimitz, Gimbal a mnohých ďalších…

      „Pilot 369“ – kniha, pôvodný slovenský sci-fi triler.

      Video trailer ku knihe na YouTube kanály: Pilot 369Ukážky.

      Na stránkach knihy, sci-fi trileru Pilot 369 nájdete všetky odpovede na otázky súvisiace s gravitáciou a gravitačnými technológiami o ktorých ľudstvo už začína niečo tušiť, ale vôbec ich neovláda.

      Sci-fi triler, kniha Pilot 369 – napätie a strhujúca akcia od začiatku do konca – tip na originálny darček. Knihu, sci-fi thriller Pilot 369, hľadajte na pulte svojho kníhkupectva.

 

Pridať nový komentár

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
9
Počet nazbieraných
476

Pilot 369, pôvodný slovenský sci-fi triler – kniha aj pre tých, ktorí inak nečítajú.

Žiadna "vata". Zdokumentované fakty, napätie a plnokrvná strhujúca sci-fi akcia s gravitáciou v hlavnej úlohe.

Sci-fi thriller, kniha "Pilot 369", originálny darček.

Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť