2976
Kope vás múza
15.12.2021 - 21:50
0
74
2962

Nimitz – F18 Super Hornet incident (Pilot 369, sci-fi triler, kniha)

(Pilot 369 - trailer ; sci-fi triler už v predaji; update 14.1.2022; Ukážky

14. november 2004, 12:35 PST [1], paluba raketového krížnika Princeton, operačná centrála radaru, juhozápadné pobrežie Kalifornie.

Obsluha radaru raketového krížnika Princeton, sprevádzajúceho lietadlovú loď Nimitz, zaregistruje vo výške 24 kilometrov prítomnosť nehybne sa vznášajúceho masívneho objektu, ktorý sa po niekoľkých minútach presunie hypersonickou rýchlosťou, za menej ako jednu sekundu, do výšky 15 metrov nad hladinu mora.

––––––––––––––––

[1] PST je medzinárodná skratka pre „Pacific Standard Time“, čo v preklade znamená Pacifický štandardný čas, ktorým sa označuje časové pásmo na západnom pobreží USA.

#

  1. november 2004, 12:40 PST, paluba gravitačnej transportnej kapsuly TK369, juhozápadné pobrežie Kalifornie.

      Aktivujem gravitačný tunel a cez otvor v podlahe riadiacej paluby posielam zapečatený náklad do podmorského tankera. Vzápätí sa na poklope gravitačného tunela objavuje valcovitá nádoba a gravitačný tunel sa uzatvára. Alarm na holograme ma informuje o strate vyváženia kapsuly a neschopnosti ďalšieho gravitačného pohybu. Príčina straty vyváženia sa zobrazuje po niekoľkých sekundách.

      Nesúvisí s palubnými systémami, ale príčinou je váha prijatej nádoby, ktorá je 2 000 kg! Skôr ako sa rozhodnem prijatý náklad odhodiť, objavuje sa na navigačnom holograme inštrukcia na prijatie ďalšieho nákladu, tentokrát ale cez gravitačný tunel v podlahe kajuty za mojim chrbtom. Otáčam kapsulu o 180 stupňov a potvrdzujem inštrukcie na vytvorenie gravitačného tunela v kajute za mnou.

      Alarm o strate vyváženia mizne a celá situácia sa zopakuje po prijatí nákladu do kajuty po mojej ľavej ruke. Vyváženie obnovujem prijatím nákladu cez gravitačný tunel v kajute po mojej pravej ruke. Celková indikovaná váha prijatého nákladu je 8.000 kg a mňa od zlosti zalieva pot, ktorý detoxikačná vrstva interiérového plášťa gravitačnej kapsuly okamžite vysušuje a neutralizuje.

      Kapsula TK369 sa ustaľuje a ja sa sústreďujem na upozornenie z hologramu, indikujúce prelet masívneho objektu nad kapsulou. Po prelete objektu sa upozornenie stráca a na holograme sa objavuje moja najobľúbenejšia inštrukcia: „Test letových vlastností“.

      Tortúra s gravitačným tunelom sa našťastie neskončila núdzovým pristátím a ja si konečne môžem zalietať aj niekde inde ako v čiernom vesmíre. A navyše nemusím lietať len tak, kade-tade, ale rovno si to namierim za masívnym objektom, ktorý sa motal nado mnou...

#

  1. november 2004, 14:00 PST, paluba bojovej stíhačky F/A-18F Super Hornet.*

F18-start+popis

Kapitán David Fravor, veliteľ letky pozostávajúcej z dvoch bojových stíhačiek triedy F/A-18F Super Hornet, ktoré odštartovali na rutinný cvičný let z paluby lietadlovej lode Nimitz obdrží od operátora radaru zo sprievodnej lode, raketového krížnika Princeton, rozkaz na okamžité prerušenie cvičného letu v oblasti Pacifického oceánu približne 180 km juhozápadne od San Diega v štáte Kalifornia. Rozkaz je nasledovaný novými GPS súradnicami (pozn. autora: GPS je skratkou pre Global Positioning System) cieľovej oblasti, do ktorej sa majú presunúť.

      Kapitána Fravora zaskočí hrozivo znejúca otázka, či má na palube ostré zbrane a strelivo, na ktorú odpovedá negatívne, potvrdzuje prijatie rozkazu a mení kurz letky.

      Po prílete na určené súradnice nepotvrdzuje Fravor operátorovi radaru prítomnosť žiadneho lietajúceho objektu, ale len výskyt morskej anomálie – do biela spenenú morskú vodu a vodný vír siahajúci približne do výšky 15 metrov nad morskú hladinu, pričom vizuálne identifikuje obrovský, nehybný objekt, tesne pod morskou hladinou.

      Počas približovania sa k vodnému víru, tento náhle zmizne a vo výške 15 metrov nad morskou hladinou sa objaví masívny oválny objekt, zmietajúci sa v kŕčovitých, trhaných pohyboch náhodnými smermi, nad ktorým Fravorova letka preletí. Kapitán Fravor sa snaží popísať pohyb vznášajúceho sa objektu operátorovi radaru, prirovnávajúc ho k pohybu ping-pongovej loptičky, odrážajúcej sa od hrboľatého betónového múra, a rozhoduje sa okolo objektu zakrúžiť.

      Objekt náhle vyskočí do výšky úrovne jeho stíhačky a letí priamo oproti, v kolíznom kurze. Kabínou stíhačky F18 Super Hornet zaznie kvílivý zvuk alarmu, ohlasujúci bezprostredne hroziacu kolíziu. Vydesený Fravor vyhodnocuje situáciu ako beznádejnú a mimovoľne siaha po páke pre aktiváciu katapultu, uvedomujúc si pritom, že nos jeho super‑sršňa (pozn. autora: anglický preklad slova „sršeň“ je „hornet“) pobozká oproti letiacu ohnivú guľu skôr, ako záchranný katapult stihne odstreliť kabínu stíhačky.

F18-TK369_incident

      Palubný alarm najmodernejšej bojovej stíhačky amerického námorníctva – F18 Super Hornet vytrubuje umieračik a v zrkadle čiernej prilby zamrznutého pilota rýchlo rastie približujúca sa ohnivá guľa.

      Ohnivá guľa zrazu vo vzdialenosti približne 700 metrov prudko zmení smer. Po krkolomnej eliptickej trajektórii preletí tesne pred nosom Fravorovho super‑sršňa, a po vertikále ...zmizne.

         Zaskočený Fravor, ktorý našťastie nestihol zareagovať na alarm, varujúci pred hroziacou kolíziou, a nespláchol do mora niekoľko miliónov dolárov amerických daňových poplatníkov, hlási kolegovi z letky:

      – Nemá to perie. Nemá to krídla. Nemá to rotory a ... predbehlo nás to! Sväté hovno! Čo je to??! Na niečom takom by som si chcel zalietať!... –

      Operátor radaru z krížnika Princeton zachytil polohu objektu ešte raz potom, ako odoslal kapitánovi Fravorovi príkaz na let k náhodne zvolenému CAP [2] bodu. Fravor si vyberá CAP bod a nahlasuje ho obsluhe radaru. Zvolený CAP bod sa nachádza 108 km od miesta prvého stretu s lietajúcim objektom.

      Vo vzdialenosti 72 km od nahláseného CAP bodu, o ktorom mohol vedieť len Fravor a obsluha radaru, prebehne Fravorovi mráz po chrbte, keď od obsluhy radaru prichádza správa, že lietajúci objekt ho nehybne čaká na zvolenom CAP bode. Tesne pred príletom na CAP bod, lietajúci objekt mizne po vertikále rýchlosťou vyše 10 Machov, na ktorú zrýchli okamžite, a zastavuje sa rovnako náhle vo výške 24 km nad zemou.

––––––––––––––––

* Oficiálnu správu k tomuto incidentu uverejnil denník New York Times, 16. decembra 2017.

[2] CAP = Combat Air Patrol = Misia na ochranu vzdušného priestoru, počas ktorej pilot náhodne lieta vo vzdušnom priestore, ktorý bráni. Cieľové body, ku ktorým sa rozhodne letieť, tzv. „CAP points“ volí samostatne, náhodne a oznamuje ich obsluhe radaru tesne predtým ako zmení kurz k zvolenému bodu.

#

  1. november 2004, 14:32 PST, paluba gravitačnej transportnej kapsuly TK369, juhozápadne pobrežie Kalifornie.

      Rýchlosťou 12 Mach sa vraciam na prvý cieľový bod testovacej misie, 24 kilometrov nad povrchom Zeme, a od záchvatu smiechu nad výrazom tváre pilota rachotiny, pred nosom ktorej som práve preletel, takmer vypadávam z pilotného kresla. Podarilo sa mi sústrediť na kabínu ťarbavej stíhačky a pomocou hĺbkového skenu som zachytil výraz tváre skrytej pod čiernou prilbou. Vypúlene oči a spadnutá sánka mi určite vynesie pekných pár kreditov na mojom účte v Spacebook-u – intergalaktickej sociálnej sieti, kde som odskenovaného kolegu už stihol aj poslať. Sken som poslal aj so zvukovou stopou hoci netuším čo znamená „Sväté hovno“.

 #

F18-TK369_incident-radar

TK369 zachytená na palubnom radare stíhačky F/A-18F Super Hornet.

Ministerstvo obrany USA potvrdilo autenticitu videa 27.4.2020 a sprístupnilo video na stiahnutie z vládnej siete: https://www.navair.navy.mil/foia/documents


Kniha, pôvodný slovenský sci-fi thriller „Pilot 369“ vás unaví, pretože nezaspíte pokiaľ ju neprečítate celú. Už v predaji napr. v kníhkupectve Martinus.

      Je pokrvná línia Ježiša Krista skutočne prerušená? Čo spája incidenty lietadlových lodí Nimitz a T. Roosevelt, zdokumentované pilotmi najmodernejších bojových stíhačiek a oficiálne potvrdené Ministerstvom obrany USA s biblickými príbehmi starozákonných prorokov Israel-a (Jacoba) a Mojžiša?

      Biblický zápas proroka Jacoba (Israel-a) s Anjelom kanonizovali vo svojich svätých knihách židia, kresťania aj moslimovia. Bola to fikcia, alebo prvé zdokumentované blízke stretnutie tretieho druhu, zápas z ktorého zástupca ľudskej rasy – prorok Jacob vyšiel ako „víťaz“?

      Ako súvisí Exodus Izraelitov z Egypta s gravitačnými technológiami?

      V januári 2015 bol pozorovaný posádkou lietadlovej lode Theodore Roosevelt lietajúci objekt porušujúci všetky ľudstvu známe fyzikálne zákony, ktorý dostal označenie „Gimbal incident“.

      Ako dokázal taxikár z Marseille zalarmovať najutajenejšie oddelenie amerického Pentagónu?

      Kniha, pôvodný slovenský scifi thriller „Pilot 369“ detailne popisuje možný priebeh incidentov Nimitz, Gimbal a mnohých ďalších…

      „Pilot 369“ – kniha, pôvodný slovenský sci-fi triler.

      Video trailer ku knihe na YouTube kanály: Pilot 369Ukážky.

      Na stránkach knihy, sci-fi trileru Pilot 369 nájdete všetky odpovede na otázky súvisiace s gravitáciou a gravitačnými technológiami o ktorých ľudstvo už začína niečo tušiť, ale vôbec ich neovláda.

      Sci-fi triler, kniha Pilot 369 – napätie a strhujúca akcia od začiatku do konca – tip na originálny darček. Knihu, sci-fi thriller Pilot 369, hľadajte na pulte svojho kníhkupectva.

 

Pridať nový komentár

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
9
Počet nazbieraných
475

Pilot 369, pôvodný slovenský sci-fi triler – kniha aj pre tých, ktorí inak nečítajú.

Žiadna "vata". Zdokumentované fakty, napätie a plnokrvná strhujúca sci-fi akcia s gravitáciou v hlavnej úlohe.

Sci-fi thriller, kniha "Pilot 369", originálny darček.

Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť