2972
Cestovateľský blog
https://blog.enigma.sk/wp-content/uploads/2020/06/629C702B-B0D8-4F68-BA27-F113C0386756.jpeg
07.09.2020 - 18:52
1
75
1866

Zraz Lexus Baba 2020

V júni 2020 som mala tú česť stať sa administrátorkou Lexus Klubu Slovakia. Stala som sa tak 5 - tym členom, ktorý sa začal aktívne zapájať v slovenskej Lexus komunite. Hneď ako som sa stala jedným z vedúcich článkov skupiny, som sa rozhodla pre pár zmien, ktoré by klub mohli obohatiť. Prvým z nich bolo aktívne zapájanie členov do komentovania príspevkov, posielanie fotiek rôznych typov Lexusov, zdieľanie skúseností a pod. No mojim veľkým cieľom bolo zorganizovanie nášho klubového stretnutia ešte tento rok a ideálne toto leto. A tak sa aj stalo.

Dňa 30.08. som mohla hrdo vyhlásiť, že sa mi podarilo splniť jeden cieľ -  a to zorganizovať stretnutie na Pezinskej Babe. Bola to skvelá skúsenosť, pre mňa ako začínajúceho organizátora to bol veľký krok vpred. 

Chcela by som sa poďakovať všetkým, ktorí na moje stretnutie prišli, prejavili mi tým neskutočnú dôveru. 

image (1)

Naša hlavná flotila Lexus (GS F, LC, IS).

image

Po čase sa k nám pridala sestra Toyota Rav-4.

image (2)

image (4)

image (3)

Ako malé dieťa som sa hrávala  škôlke s autíčkami, snívala, že raz bude jedno z nich práve moje. Ako 19-ročná som zorganizovala svoj prvý vlastný autozraz svojpomocne, iba s mojou kreativitou a rozumom na vrchu Pezinská Baba. 

Lexus rodina je ako moja druhá rodina. Som šťastná, že môžem byť súčasťou tejto komunity.

*SkyTraveL*

 

 

Comments

Pridať nový komentár

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
5
Počet nazbieraných
399
Vitajte na stránke zameranej na krásu lietania a automobilov. Nájdete tu rôzne zaujímavosti, články, rozhovory - stačí si vybrať, čo Vás v skutočnosti zaujíma. V prípade záujmu o rozhovor alebo napísanie článku ma neváhajte kontaktovať. Pod komentárom zanechajte odkaz, rada si taktiež prečítam…
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť