2968
Kope vás múza
https://blog.enigma.sk/wp-content/uploads/2020/06/629C702B-B0D8-4F68-BA27-F113C0386756.jpeg
18.04.2020 - 21:26
0
50
662

Duša malého umelca

Dobrý večer,

rada by som sa s Vami podelila o moju ďalšiu záľubu, ktorá sa nesie v našej rodine už po celé generácie. Môj starý otec sa jej dokonca venoval skoro celý život. Kreslenie či maľovanie je pre nás typické ako spánok alebo chodenie do práce. Sme malé umelecké duše a som veľmi vďačná, že som tento krásny dar mohla zdediť tiež. 

Starý otec zvyčajne kreslil postavy či zvieratá. Miloval africkú prírodu, doma má vyše 100 obrazov, ktoré namaľoval počas svojho života a osobne si myslím, že sú hodné galérii. Moje prvé roky života, ešte prv než som vedela plynulo rozprávať, som sedela práve u neho v izbe a učila sa správne držať ceruzku, pero, písať, neskôr aj kresliť. Do prvého ročníka základnej školy som išla už vyzbrojená múdrosťou staršej generácie. Vďačím mu za mnohé a preto som aj sľúbila, že sa kresleniu budem venovať celý život. 

Kým starý otec kreslil hlavne prírodu, ľudí či rôzne karikatúry, môj otec sa venoval provensálskemu štýlu kresieb, orientálnym štýlom a tak ďalej. 

Nuž a ja som, ako sa hovorí, úplne z iného súdka. S obľubou kombinujem viacero umeleckých štýlov,nie som viazaná iba na jeden samotný. Abstraktné umenie mi však zaimponovalo najviac.  Vyjadrujem skrz neho moje nálady, ľudské vlastnosti, samotné myšlienkové pochody.

Jeden z mojich najobľúbenejších obrázkov je Dotyk.

Predstavuje dotyk osoby, ktorý vyvolá búrku rôznych vnútorných pocitov.

Abstrakcia

Ako som už spomínala s obľubou miešam štýly kreslenia/maľovania. Konkrétne obrázky som doplnila voskom zo sviečky, do ktorej som otlačila mince. 

Abstrakcia 3Abstrakcia 2

Abstrakcia 1

Dúfam, že sa Vám moje obrázky páčili. 

Umenie je nádherné,dá sa ním vyjadriť takmer každá myšlienka. Skrášľuje nám dni a veľakrát pomáha vysporiadať sa s rôznymi aj nečakanými životnými situáciami. Hovorí aj o autorovi, ktorý konkrétne dielo maľuje. Je to druhý nástroj komunikácie. Ale podľa mňa ten najkrajší!

 

SkytraveL

 

*Autor vyjadruje nesúhlas s kopírovaním obrázkov, či ich následnému použitiu bez vedomia autora.*

Pridať nový komentár

Viac o autorovi

Počet príspevkov:
5
Počet nazbieraných
424
Vitajte na stránke zameranej na krásu lietania a automobilov. Nájdete tu rôzne zaujímavosti, články, rozhovory - stačí si vybrať, čo Vás v skutočnosti zaujíma. V prípade záujmu o rozhovor alebo napísanie článku ma neváhajte kontaktovať. Pod komentárom zanechajte odkaz, rada si taktiež prečítam…
Všetky príspevky od autora

Príspevky, ktoré by sa vám mohli páčiť