0
(0)
Left
Center
Učebnice boje nožem

Praktická příručka, pozitivně oceňovaná i zkušenými profesionály z řad policie, armády a bezpečnostních služeb. O její užitečnosti či přímo nezbytnosti svědčí mj. i celá řada nedávných, medializovaných případů přepadení a zranění obětí násilníky ozbrojenými nožem u nás z poslední doby

EAN
9788088969501
Počet strán
200
Formát knihy
A5
Väzba knihy
mäkká
Weight
256 g
Right
10,00 €
Zamknúť kúpu knihy
Off

Pridať nový komentár

Přes 200 fotografií a ilustrací. Praktická příručka pro boj nožem a obranu proti noži doporučená odborníky z řad policie i bezpečnostních služeb. Tato učebnice boje nožem je rozhodně velmi vhodným základním materiálem k seznámení zájemců o tuto problematiku. Jde o publikaci, která je svým obsahem metodicky dobře zpracována a vedena k finální přípravě na realitu. Vhodně a srozumitelně autoři zdůraznili nutnost zvládnutí trvalého pohybu těla, základní techniky boje nožem a boje proti noži. Reálně je také zdůrazněno vyrovnání fyzického handicapu nožem ozbrojené ženy a muže. Zvláště část „Zrcadlo reality“ vhodně doplňuje téma a považuji ji za velmi úspěšně zpracovanou a informačně bohatou. Cenné a zkušenostmi potvrzené, je „evropské“ pojetí boje nožem.

 

Nůž byl a je důležitým každodenním nástrojem lidstva již od pradávna. Dá se kdykoliv využít i jako zbraň kde její délka nabízí výhody skrytí a náhlého útoku.

Taktika boje s nožem nespočívá ani tak v technikách, ale v pochopení reálných možností pohybů.

Nůž nejen byl základní zbraní, ale je a bude součástí našeho života, a obrany. Proto je dobře, že v současné době se rozvíjí zájem nejen o nože ale i o publikace které se u nás dříve nevyskytovaly.

Věřím, že tato kniha pootevře pohled na základní pohyb přirozeného zacházení s nožem a obrany proti němu.

Luboš POKORNÝ – Shihan Bujinkan Dojo
Japonsko, prosinec 2010

 

Hodnotenie knihy

Načítavam hodnotenie knihy...

Odber noviniek

Prihláste sa na odber noviniek a nezmeškajte tak informácie o našich nových knihách, či atraktívnych zľavách.

email_submit
Súhlasím so spracovaním osobných údajov