0
(0)
Left
Center
Karate kata
EAN
808896914X
Počet strán
296
Formát knihy
A4
Väzba knihy
tvrdá
Weight
741 g
Right
15,00 €
Zamknúť kúpu knihy
Off

Pridať nový komentár

Kniha obsahuje vyobrazení šesti základních kata, která pomáhají začínajícímu cvičenci pochopit principy karate. Společně s odpovídajícími základními technikami (kihon) a formami zápasu (Gohon kumite, Kihon ippon kumite) tvoří tyto obsah zkoušek na 8 až 3 kyu. 

O autorovi

Ing. Sawas Sofianidis (*3. října 1959) působil řadu let jako instruktor a rozhodčí karate (Slavia FEL, Uhelné sklady Praha). Od r. 1986 působil v aténském klubu Hagakure, jehož učitelé udržovali velmi úzké kontakty s předními japonskými učiteli a se samotným hombu dojo v Tokiu, takže měl možnost cvičit i pod vedením celosvětově známých instruktorů (M. Yahara sensei, T. Asai sensei, K. Abe sensei a další). V letech 1988-1994 se stal několikanásobným mistrem Řecka (v rámci WUKO a především v rámci organizace JKA), třikrát soutěžil na mistrovstvích Evropy (1988 Paříž, 1989 Atény, 1991 Ferrara-Itálie) a zúčastnil se i tří mistrovství světa (1990 Sunderland - Anglie, 1991 Dubaj - Spojené arabské emiráty, 1996 Atény - Řecko) z nichž nejúspěšnější bylo pro něj mistrovství světa v Dubaji (1991), kde v soutěži kata získal 4. místo. V roce 1994 byl na krátkém studijním pobytu v Tokiu, v hombu dojo JKA. V tomtéž roce se vrátil do České republiky, kde založil organizaci Czechian Karate Association, jež sídlí v Krnově a zastřešuje řadu českých, moravských a slezských klubů. 
200 stran, formát A4, tvrdá/šitá vazba, přes 1 000 názorných fotografií, náčrtky a diagramy.

Hodnotenie knihy

Načítavam hodnotenie knihy...

Odber noviniek

Prihláste sa na odber noviniek a nezmeškajte tak informácie o našich nových knihách, či atraktívnych zľavách.

email_submit
Súhlasím so spracovaním osobných údajov