0
(0)
Left
Center
Inteligentná sebaobrana pre ženy
EAN
9788088969396
Počet strán
172
Formát knihy
A5
Väzba knihy
mäkká
Weight
247 g
Right
9,00 €
Zamknúť kúpu knihy
Off

Pridať nový komentár

Soňa Pernecká od r. 1998 študovala viacero ázijských bojových umení, okinawské karate, taekwondo, kobudo a policajné jiu-jitsu, pričom v prvých dvoch menovaných je držiteľkou majstrovských stupňov. Koncom 90. rokov dala prednosť výcviku v „military systémoch“ (Kokkar, Black Arts) a svoju pozornosť upriamila na európske bojové systémy a tréning v plnokontaktných bojových športoch (box, zápasenie), v ktorých sa stala dvakrát (v rokoch 1999 a 2000) majsterkou Európy vo voľnom boji.  

Stala sa taktiež prvou propagátorkou reálnej sebaobrany na Slovensku a zakladateľkou prvého oficiálneho klubu s týmto zameraním. V rokoch 2002-2005 pôsobila ako inštruktorka na Univerzite obrany v Brne, vypomáhala ako koordinátor pri výcviku niekoľkých policajných zložiek a v spolupráci so španielskou Grupo Kokkar sa podieľala na inovácií techník neozbrojeného boja C.Q.B. (Close Quarter Battle) pre potreby španielskych protiteroristických jednotiek. Od r. 2005 stojí v čele organizácie Modern Combat Slovakia zastrešujúcej moderné sebaobranné a bojové systémy a športy.

Konečne prichádza na slovenský knižný trh kniha, ktorá je určená pre ženy („ako aj ľudí fyziognomicky znevýhodnených obecne“). Kniha odhaľuje veľkú skúsenosť jej autorky, ktorá veľmi dobre popisuje systém účinných sebaobranných prvkov (ako teoreticky a tiež aj názornými ukážkami), tak potrebných pre ženy, aby sa vedeli efektívne ubrániť proti nim vedeným násilnostiam v dnešnej nie príliš mierumilovnej dobe.

pplk. Mgr. Miroslav Baláž 
Vedúci PSk telesnej prípravy
Stredná odborná škola Policajného zboru v Bratislave

 

Kniha Inteligentná sebaobrana je zameraná na skupinu ľudí, ktorí sú odhodlaní postaviť sa na obranu svojho zdravia alebo života napriek veľkému handicapu fyzických daností či schopností, alebo za situácie, ktorá z nich robí ľahko dosiahnuteľné obete.

Autorka v jednotlivých kapitolách plynulo prechádza od všeobecných teoretických poznatkov o fyziológii tela cez podrobný opis techník až po reálne životné situácie, v ktorých je možné ich využiť. Nezabúda ani na oboznámenie s možnými zdravotnými či právnymi následkami.

Kniha neponúka čitateľom návod na stopercentnú úspešnosť po zvládnutí uvádzaných techník, ale rešpektuje individualitu a zameriava sa skôr na princípy, ktoré napomáhajú dosiahnuť želaný cieľ podľa možností a schopností každého jednotlivca. Autorka tak dáva šance obrániť sa aj ľuďom, ktorí si myslia, že žiadne šance nemajú.

kpt. Mgr. Daniel Dušek
Referent skupiny výcviku policajného
pohotovostného útvaru odboru poriadkovej polície 
Krajského riaditeľstva PZ Trnava

Hodnotenie knihy

Načítavam hodnotenie knihy...

Odber noviniek

Prihláste sa na odber noviniek a nezmeškajte tak informácie o našich nových knihách, či atraktívnych zľavách.

email_submit
Súhlasím so spracovaním osobných údajov