0
(0)
Left
Center
Za hranicemi biotroniky

Záhady a hraniční jevy pohledem vědy a intuice

EAN
9788088969532
Počet strán
250
Formát knihy
176x250 mm
Väzba knihy
tvrdá
Weight
595 g
Right
13,00 €
Zamknúť kúpu knihy
Off

Pridať nový komentár

Ing. Věnceslav Patrovský, CSc. (28. 5. 1926 - 12. 10. 2000), mj. spolužák známého MUDr. Ludvíka Součka, jako první u nás připravil kovové galium, které se používá do svítících diod a displejů. Věnoval se zejména výzkumu v oblasti analytické chemie vzácných a stopových prvků.

Od 70. let současně věnoval pozornost různým záhadám a problémům, především UFO, hraničním jevům a vlivu energií na organismy a vodu. V průběhu života pak napsal okolo 70 odborných publikací a řadu populárně vědeckých článků.

 

Obsah

Záhadná místa na Zemi * Alchymie * Víte, co je radiestézie? * Náš přítel magnet * Úvahy nad gravitací * Záhady na Měsíci a na Marsu * Záhada kulového blesku * UFO stále záhadné * Kruhy a obrazce v obilí * Letecké záhady starověku * Paralelní svět a časové posuny * Kde byl Ježíš mezi 13. a 30. rokem? * Mariánská zjevení * Mystika čísel? * Věštby, předpovědi, varování, astrologie * Obludy, příšery a monstra * Reichenbachův ód, Reichův orgon a psychická energie? * Neviditelné bytosti nebo psychická projekce? (Vydáno ve spolupráci s Klubem psychotroniky a UFO).

Věnceslav Patrovský byl svérázný člověk - vědec, který se dal do zkoumání záhadných jevů. Musel vědět, že v této oblasti jej nečeká ani sláva, ani bohatství.

Klub psychotroniky a UFO a Projekt Záře, spolky, které jej provázely na jeho cestách v posledních 14 letech, Vám představují stránky, věnované právě tomuto vzácnému člověku - badateli, příteli, ale i nemilosrdnému kritikovi, který si nikdy nebral servítky. Dnes víme, jak nám chybí, neboť upřímná kritika je vždy lepší než pokrytecké pochlebování nebo zaslepené vznášení se na vlastních vlnách sebechvály.     

Tyto stránky přibližují jeho tvorbu, letmo se dotýkají života, představují vydané knihy i samizdaty, ale hlavně přináší bezpočet jeho vydaných i nevydaných článků. Ty jsou nejen nabity velmi zajímavými fakty, ale ukazují přístupy autora k problémům, svéráznou kritiku, která nešetří nikoho. 

Jeho články a publikace jsou i výjimečnou kronikou badatelského hnutí a celého vývoje zkoumání anomálních jevů, se všemi jeho zvraty a peripetiemi. 

Najdete v nich mnohá odborná poučení, překvapující skutečnosti, bystré postřehy i vtipné poznámky. Naleznete bohatství informací zkušeného, vzdělaného, sečtělého člověka. Ač byly napsány před řadou let, neztratily nic na své aktuálnosti. 

zdroj: kpufo.cz

Hodnotenie knihy

Načítavam hodnotenie knihy...

Odber noviniek

Prihláste sa na odber noviniek a nezmeškajte tak informácie o našich nových knihách, či atraktívnych zľavách.

email_submit
Súhlasím so spracovaním osobných údajov